« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
یاسوج
نخستین یادواره سردار مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد، گفت: نخستین یادواره سردار مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار می‌شود.

مجید بخشی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین یادواره اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این یادواره با حضور سردار اباذری، جانشین دانشکده امام حسین (ع) و حاج رضا نبوی از مداحان و ذاکران برجسته کشور در یاسوج برگزار خواهد شد.

ایشان در ادامه به زمان و مکان برگزاری این برنامه اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه چهارشنبه، 27 بهمن‌ماه سال جاری ساعت 9 صبح در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با عنوان اینکه برنامه‌های متعددی برای این یادواره در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: سخنران این برنامه «سردار اسدی» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس است.

بخشی، ضمن دعوت از عموم مردم و مسؤولان استانی برای حضور در این برنامه، گفت: تمامی همرزمان «سردار اورنگ» در این برنامه حضور خواهند داشت.

سردار شهید «ستار اورنگ» نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد است که در حین ماموریت مستشاری در جبهه‌های حلب سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: