« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت :بیش از سه میلیارد و 832 میلیون ریال در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان تحت حمایت امسال هزینه شد.


پایگاه خبری آوای رودکوف :امور فرهنگی یكی از محورهای اساسی فعالیتهای كمیته امداد و رسالت مهمی است كه این نهاد در كنار سایر خدمات خود بر عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با دانش آموزان مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای یاسوج، با بیان اینکه مهمترین هدف فعالیت های فرهنگی کمیته امداد توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت است، گفت: فراهم آوردن تسهیلات و امكانات‎ لازم برای‎ ادامه تحصیل دانشآموزان، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی آنها، برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی از مهمترین اقدامات فرهنگی کمیته امداد برای دانش آموزان تحت حمایت است.

وی تعداد دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را هشت هزار و391 نفر برشمرد و افزود: خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به دانش آموزان برای جلوگیری از ترک تحصیل و راهیابی به مقاطع تحصیلی بالاتر، روش های مطالعه و یادگیری صحیح، انتخاب رشته و آشنایی با رشته های دانشگاهی از دیگر خدمات فرهنگی ارائه شده برای دانش آموزان است. 



محبی با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه فعالیت های فرهنگی در همه سطوح و زمینه ها، برنامه ریزی دارد، گفت: بیش از سه میلیارد و 832 میلیون ریال در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان تحت حمایت امسال هزینه شد.

وی با بیان اینکه یکی از ارزشمندترین فعالیت های فرهنگی کمیته امداد، تاسیس مجتمع های فرهنگی تربیتی است، افزود:
321 دانش آموز از مناطق محروم و دور افتاده استان در شش مجتمع خوابگاهی این نهاد در استان ساکن و از خدمات فرهنگی در طول سال بهره مند می شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه یکی از مشکلات دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، نداشتن امکانات کافی برای ادامه تحصیل است، از مردم خیر و نیکوکار هم استانی خواست تا در آستانه هفته احسان و نیکوکاری کمیته امداد را در زمینه کمک به نیازمندان به خصوص حمایت از تحصیل دانش آموزان بی بضاعت یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: