« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵
زمانی که شما با ميتران قهوه میخوردید ما در جبهه داشتیم موشک‌هاي ميرا‍ژه ميتران را مي‌خورديم اگر آن جا حوزه نفوذ بود جلويشان را مي‌گرفتيد تا ما را نزنند يا در رابطه با 598 چرا حتي نتوانستيد يک مذاکره با عراق بکنيد و به نظر من سياست خارجي آن دوران حتي در حوزه ديپلماسي اقتصادي فعال نبود

در ادامه سومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، پس از آنکه علی اکبر ولایتی به تشریح برنامه های دیپلماتیکش پرداخت، رقبایش به نقد وی پرداختند که  مشروح پاسخ محمد باقر قالیباف را در ادامه میخوانید:

"به گزارش آوای دنا،محمد باقر قاليباف" اظهار داشت: بحث توان و قدرت ملی ما در حوزه اقتصاد و سیاست و نظامی است. اقتصاد با نظامي رابطه مستقيم دارد. يعني اگر اقتصاد قوي داشته باشيم مي‌توانيم قدرت نظامي بالايي هم داشته باشيم ولي رابطه بین رزمندگان و حرکت‌های نظامی با سياست رابطه دوطرفه است.

وي خطاب به ولايتي گفت: بنده معتقدم در دوره مدیریت جنابعالی به مدت 16 سال همیشه یکطرفه از ظرفیت رزمندگان و ایثارگری‌ها به نفع سیاست خارجی استفاده کردید ولی هیچ‌وقت سياست خارجي به کمک رزمندگان نيامد.

قاليباف تصريح کرد: من شنيده‌ام شما گفتید درغیرمتعهدها کاري کردم که فلان کار در بغداد نيفتاد اما اين تلاش رزمندگان بود که جانشان را گذاشتند و ربطي به ديپلماسي ندارد، بلکه ايثارگري آن‌هاست.

وي افزود: شما گفتید اين قدر رابطه نزديک با ميتران داريد که مي‌نشينيد با هم قهوه می‌خوردید، زمانی که شما با ميتران قهوه میخوردید ما در جبهه داشتیم موشک‌هاي ميرا‍ژه ميتران را مي‌خورديم اگر آن جا حوزه نفوذ بود جلويشان را مي‌گرفتيد تا ما را نزنند يا در رابطه با 598 چرا حتي نتوانستيد يک مذاکره با عراق بکنيد و به نظر من سياست خارجي آن دوران حتي در حوزه ديپلماسي اقتصادي فعال نبود بااين که شما ظرفيت‌هاي کشور را مي‌دانستيد ازاين ظرفيت‌ها استفاده نکرديد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: