« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
ورزشی
تیم فوتبال بارسلونا بیش از دیگر تیم های معتبر باشگاهی، در تیم های ملی کشورهای مختلف نماینده داشته که این امر موجب خستگی بازیکنان این تیم شده است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از پارس نیوز، در جریان بازی های ملی اخیر، بازیکنان بارسلونا بیشترین حضور را در تیم های ملی کشورهای خود داشتند،آنها در مجموع 2200 دقیقه برای کشورهای مختلف خود بازی کردند.

بازیکنانی که اغلب توسط ارنستو والورده استفاده می شدند، عمدتا در بازی های انتخابی جام جهانی 2018 در ترکیب تیم های ملی کشورهایشان حضور داشتند و این سرمربی باید اکنون به نوعی با ویروس فیفا بجنگد.

لیونل مسی 90 دقیقه برابر اروگوئه و ونزوئلا بازی کرد و لوئیس سوارز ،هم تیمی باشگاهی او، هم 83 دقیقه برابر یاران مسی و 90 دقیقه نیز برابر پاراگوئه به میدان رفت.

ساموئل اومیتی فرانسوی که به بخش مهمی از دفاع آبی و اناری ها تبدیل شده، در فرانسه برابر هلند و لوکزامبورگ به طور کامل بازی کرد، درست مثل مارک آندره تر اشتگن که او هم در پیروزی آلمان ها برابر جمهوری چک و نروژ برای ژرمن ها 90 دقیقه بازی کرد.

همانطور که برای بازیکنان اسپانیایی بارسا، یعنی جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس برابر ایتالیا و لیختن اشتاین حضور داشتند، در حالی که آندرس اینیستا 72 دقیقه بازی کرد.
و ایوان راکیتیچ کروات هم پس از 55 دقیقه بازی در برابر کوزوو تعویض شد.
بازی آینده بارسلونا، دربی شهر بارسلون برابراسپانیول است.این تیم در هشت سال گذشته در نیوکمپ گلزنی نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: