« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
متاسفانه  در جامعه ای که مناسبات تعصب گرایانه بر آن حاکم است نباید انتظار توسعه و ترقی داشت بلکه باید شاهد رفتارهای جاهلانه ای باشیم که ممکن است عواقب آن تا سالها ی مدیدی ، شهر ما را تحت تأثیر خود  قرار دهد

آوای دنا-بدری:با پایان یافتن ماموریت 6 ساله شهردار سابق لنده معاون شهرداری بعنوان سرپرست انتخاب گردیده وهنوز اعضای محترم شورا گزینه ای برای مدیریت شهرداری معرفی نکرده اند و انتخاب و انتصاب شهردار لنده، به گره‌اي هزار پيچ تبديل شده و این  انتخاب در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته است.

بر همین اساس  به نظر می رسد بین اعضای شورای شهر لنده برای انتخاب شهردار اختلاف نظر وجود دارد و اين در حالي است كه پیش از این اخباری در خصوص دودستگی شورای شهر برای انتخاب شهردار بر سر زبان ها افتاده بود.

و جالب اینکه این دو دستگی نه در راستای تامین منافع مردم  بلکه حرکتی بر خلاف مصالح و باورهای مردم می باشد زیرا دسته ای بر طبل قومیت و منافع شخصی خود می کوبند و دسته ای دیگر بر طبل حزبی و منافع سیاسی خود می کوبند .

غافل از اینکه مردم ، شهرداری فنی،متخصص،دلسوز و دست و چشم پاک می خواهند.مردم فردی را می خواهند از جنس مردم ،با تحصیلات عالی و مرتبط و با سابقه ی درخشان .

اما متاسفانه،متاسفانه  در جامعه ای که مناسبات تعصب گرایانه بر آن حاکم است نباید انتظار توسعه و ترقی داشت بلکه باید شاهد رفتارهای جاهلانه ای باشیم که ممکن است عواقب آن تا سالها ی مدیدی ، شهر ما را تحت تأثیر خود  قرار دهد. به هر حال افرادی که در گذشته و حال ، تخم لق قوم گرایی و طایفه گرایی را در این شهر بارور نمودند بدانند که این اقدام ،شهر ما را به سمت عقب سوق خواهد داد.

بنا براین به عزیزان شورای شهر توصیه می کنیم که در دام  بحث های قوم گرایی و طایفه گرایی نیفتند و وقت و توان خود را بر شبکه سازی اجتماعی گسترده شهروندان و ارائه برنامه های مفید خود متمرکز کنند و با انتخاب فردی لایق ، متخصص و و مورد اعتماد مردم  زمینه ی  پیشرفت شهر عزیزمان  و رضایت مردم را فراهم نمایند انشاء الله.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
مونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
شهردار جوان و مهندس عمران تنها درخواست مردم است
جدیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
خواهش می کنم سابقه مدیریت قبلی نداشته باشد
سیاسی و سیاست زده نباشد
جوان و دارای تحصیلات عالی باشد
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
مهندس تقی زاده بهترین گزینه است زیرا نه خطیه نه باندیه نه قومییه و نه حاشیه دارد و نه کسی ازش ناراحته
.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
فاضلی بهترین گزینه است
فرهنگی ازلنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
به مشاوربرجسته و تحصیل کرده برادر مونه زاده(جناب ذکترمحمدی نسب)که سنت شکنی کردندو مرزهای طایفه ای را شکستندو شهردارمتخصص وآشنای به مسائل شهری را پیشنهاددادندتبریک گفت.از مونه زاده-جعفری وزارغی تشکرویژه دارم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: