« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در مسیر تهران به یاسوج که به جان باختن ۶۶ تن از هموطنانمان انجامید، دکتر احمدی نژاد با صدور پیامی، این ضایعه مولمه را به ملت ایران و خانواده های داغدار جان باختگان سانحه تسلیت گفت.



متن پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری  در مسیر تهران به یاسوج که به از دست رفتن جان 66 تن از هموطنانمان انجامید، موجب تاسف و تالم عمیق اینجانب گردید.

همه آحاد ملت ایران ، خود را در غم از دست دادن این عزیزان شریک می دانند و عزادار و سوگوارند.

ضمن عرض تسلیت به ملت بزرگوار ایران و همه بازماندگان و خانواده های داغدار و آرزوی صبر و بردباری برای آن عزیزان، از خداوند متعال ، غفران و آمرزش را برای جان باختگان این حادثه ناگوار مسالت دارم.

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
با سلام و عرض تسلیت به همه خانواده جانباختگان سقوط هواپیما
آقای احمدی نژاد خدمان ارزنده دولت شما در خصوص ساده زیستی وزرا،یارانه نقدی،مسکن مهر، اشتغال جوانان، استکبار ستیزی،کم کردن بهره های بانکی،سفرهای استانی، رسیدگی به محرومین،بیمه طلایی فرهنگیان،رشد تولید و اشتغال،ساخت بزرگراهها و کارخانجات تولیدی و، غنی سازی 20 درصد،پرتاب ماهواره به فضا،پیشرفتهای علمی و پزشکی و... را فراموش نمی کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: