« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۰
انتخابات شورای صنفی ،رفاهی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار گردید/مسابقه بزرگ کتابخوانی کشته اشک در دو گروه  پرسنل و اساتید و دانشجویان برگزار گردید/کارگاه آموزشی "آرامش و مدیریت استرس همراه با اجرای برنامه ریلکسیشن" برگزار شد.
آوای دنا:یوسف حاجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان گفت:پس از ثبت نام دانشجویان نامزد های  شورای صنفی که از تاریخ 8 تا 12 آبان صورت پذیرفت ، 26 آبان ماه اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده اعلام و دانشجویان تایید شده تا 27 آبان به مدت 2 روز مهلت انجام تبلیغات انتخاباتی مطابق آئین نامه و مقررات را داشتند.

در تاریخ 27 آبان جلسه معرفی کاندیداهای شورای صنفی – رفاهی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه با حضور مسئولین  برگزار گردید که در این مراسم هر یک کاندید به مدت هفت دقیقه به معرفی خود پرداخته  و اهداف و برنامه های خود را شرح دادند.
شایان ذکر است کاندیداها در انتهای مراسم به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.
انتخابات شورای صنفی در تاریخ 28 آبان برگزار گردید . زمان شروع به کار شورای صنفی ، رفاهی منتخب از تاریخ دوم آذر 92 می باشد.

مسابقه بزرگ کتابخوانی کشته اشک در دو گروه  پرسنل و اساتید و دانشجویان برگزار گردید.

سومین دوره موفق مسابقات کتابخوانی پس از مسابقات وصیت نامه امام خمینی(ره) و غدیر خم برگزار گردید.
در این مسابقه کتاب کشته اشک تالیف آقای عبدالزهرا کعبی از اول ماه محرم به صورت رایگان در اختیار پرسنل و اساتید و دانشجویان علاقمند قرار گرفت .
آزمون مسابقه در تاریخ شنبه دوم آذر برگزار گردید و برندگان پس از معرفی هدایای خود را در هفته بسیج دریافت خواهند نمود.

کارگاه آموزشی "آرامش و مدیریت استرس همراه با اجرای برنامه ریلکسیشن" برگزار شد

در این کارگاه یک روزه که مختص خانم ها بود 40 نفر از اعضای هیأت علمی و کارکنان خانم حضور یافتند.
خانم شفیعی پور مدرس کارگاه طی مباحثی پیرامون علل و انواع استرس و راهکارهای مقابله با آن و همچنین روشهای آرمیدگی سخنرانی نمودند.
برای شرکت کنندگان در کارگاه گواهی شرکت صادر شد.

یوسف حاجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: