« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
آوای دنا:احمدعلی کریمی زاده رئیس عیئت موسس هیئت هندبال شهرستان لنده پس از 10سال فعالیت و تلاش موفق در این رشته ی ورزشی استعفا داد. متن استعفای وی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمخداوند سبحان را شاکرم که به من توفیق دادتا بتوانم هیئت هندبال شهر و شهرستانم را با همکاری دوست ویار شفیق و صد افسوس فقیدم مرحوم علیباش غنی زاده (روحشان شاد) برای اولین بار در بهمن ماه سال82تاسیس و با تلاشهای مستمر و همکاری سید لهراسب بنی هاشمی مدیر وقت تربیت بدنی(اداره ورزش و جوانان) پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارم که صد البته تلاشهای برادرم آرش ضرغامی که انصافا اگر نبود شاید اکنون این جایگاه هم نبود، را نادیده گرفت. ریس کمیته داوران حسین کریمی زاده و سعید تقوی مربی رده های سنی را نیز ارج می نهم ،خانمها زینب تاجدینی و عظیمه و اعظم غارتی نژاد معاونین بانوان هندبال و سرکار خانم عشرت دانایی معاونت ورزش خواهران را تقدیر می کنم که مددکارم بودند. برگزاری 5لیگ هندبال بانوان با 5 تیم،6لیگ هندبال آقایان با حضور6تیم که در هیچ جای استان ما لیگ شهرستانی وجود ندارد و هر شهرستان یک تیم در رده های سنی مختلف دارد .تشکیل کلاس داوری ملی با حضور رئیس کمیته داوران هندبال ایران در لنده و صدور 15کارت داوری ملی.بیشاز 17حضور تیمهای هندبال برادر و خواهرشهرستان لنده در لیگ برتر استان، اولین میزبانی استانی در ورزش با میزبانی لیگ برتر جوانان استان در این شهرستان در سال 92، از جمله عملکردهای این هیئت در 10سال مدیریت بنده و دوستانم بود. دیگر فعالیتهای معمول هیئت ها نیز لنده پیش قدم بوده است و 80 درصد هزینه ها را شخصی انجام داده و تاکنون هزینه کردهایم نیزاسترداد نشده است و نمی شود .همه مدارک موجود است تا سال 85مطالبات من سه میلیون و دویست هزار تومان بوده که نرخ دلار 1000تومان بود( نرخ دلار زیر 1000بود) 3200دلار و امروز 9280000تومان است که نالایقی مدیران وقت شهرستان کهگیلویه و استان آنرا باز پس ندادند، ولی من مصمم تر کار میکردم چون نمی توانستم نهالی را که خود کاشتم را بدون به ثمر رسیدن رهاکنم . مرارت ها بسیار کشیدم و سختی بسیار دیدیم ،کم توجهی ها و بی رغبتی های مسئولین در دوره های مختلف هم نتوانست جلو دار پیشرفت ماشود .خوشحالم که جوانانی در این هیئت پا گرفتند که مدیران لایقی هستند و از جناب آقای دهقان خواهشمندم برای پشرفت های آینده از برادرو همکار فعالم که حق بزرگی بر هندبال لنده دارد جناب آرش ضرغامی را برای مدیریت این رشته ورزشی انتخاب کنند با دستانی پر از هیچ آمدم و اکنون خوشحالم که یکی ازمدعیان هندبال استانیم .به امید حضور در لیگ کشور انشالله . از همه ورزشکاران ،داوران،همکاران صدیقم ،اصحاب رسانه ضمن تشکر طلب حلالیت دارم و قطعا هر گاه کمکی برای هندبال از من بر آید با افتخار پیش قدم خواهم شد. خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ادریس بینایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
0
1
با تشکر از زحمات بی دریغ آقای کریمزاده که در این مدت با تمام وجود و از جان و دل برای پیشرفت هندبال شهرستان لنده مایه گذاشتند.
بنده به عنوان مربی ، بازیکن و داور هندبال در تمام طول این 10 سال شاهد بر این مدعای ایشان می باشم.
از خداوند متعال توفیق روز افزون حضرتعالی را مسئلت می نمایم.
ادریس بینایی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: