« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با استخدام ۱۵۰۰ پرستار در سال ۹۳، بخشی از مشکلات نیروی انسانی پرستاران حل خواهد شد.

آوای دنا-به گزارش واحد مرکزی خبر، سید تقی نوربخش در مراسم گرامیداشت روز پرستار به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) افزود: نقش پرستاران در تامین سلامت نقش بسیار ویژه ای است و شاید مشکل ترین حرفه در امر سلامت، حرفه پرستاری باشد.
نوربخش با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات پرستاران در سالهای گذشته کماکان حل نشده است، گفت: سازمان تأمین اجتماعی در سالهای اخیر فراز و فرودهای بسیاری داشته است.
وی افزود: عمق مشکلات پرستاران چه از لحاظ کمبود نیروی انسانی، تعریف شغلی، تامین امکانات مورد نیاز و مشکلات ناشی از ساعت کاری است که درصدد هستیم ظرف یک ماه بررسی و برای حل این مشکلات اقدام کنیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان با تولید ۱۵ درصد از خدمات درمانی بستری و سرپایی کشور و همچنین به عنوان بزرگترین تامین کننده نظام سلامت کشور، نقش عمده ای در رفع مشکلات سلامت کشور برعهده دارد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طرحی به هیئت امنا داده ایم تا فرانشیز در مراکز دولتی رایگان باشد .
آقای نوربخش در حاشیه مراسم گرامیداشت روز پرستار (به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)) در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر درباره بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی افزود: در صورت تصویب این طرح در هیئت امنا فرانشیز در مراکز دولتی رایگان خواهد بود .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با توجه به اینکه بیش از ۱۲ هزار پرستار در سازمان تامین اجتماعی مشغول به کارند گفت: کمیته ویژه ای برای بررسی مشکلات پرستاران در سازمان تامین اجتماعی از جمله ساعت کار و حق سختی کار تشکیل خواهیم داد .
وی افزود: برای تکمیل ردیف های بلاتصدی مراکز درمانی حدود ۱۵۰۰ نفر در سال ۹۳ در مراکز درمانی استخدام خواهند شد که یک دوم آنها پرستار خواهند بود .

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی به منظور جذب نیروهای متخصص و کارآمد از کلیه همکاران سازمانی و علاقمند به همکاری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ( در استان تهران ) که دارای سابقه و تجربه مؤثر در مباحث فرهنگی و اجتماعی می باشند، دعوت به همکاری می نماید.

علاقمندان می توانند کاربرگ مشخصات و سوابق کاری خود را حداکثر تا تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ به نشانی پست الکترونیک farhangi@tamin.ir ارسال و یا شخصا به دفتر معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان به نشانی: تهران، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به فاطمی، نبش کوچه ستاره، ساختمان شماره ۴ تأمین اجتماعی، طبقه هفتم تحویل نمایند.

بدیهی است این معاونت پس از بررسی های لازم مراتب پذیرش را به اطلاع همکاران محترم خواهد رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: