« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۲
ما نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسوولان و احزاب را وظیفه ذاتی خود می‌پندارد و آن را با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند و در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان و رهبرمعظم انقلاب، از درغلتیدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد اما نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسوولان و احزاب را وظیفه ذاتی خود می‌پندارد و آن را با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند.
اهداف ما همان اهداف انقلاب اسلامی است.
ما استقلال را می‏ ستاییم، برای آزادی ارزش قائلیم و خط قرمز ما اخلاق و مبانی اسلامی است.
در همین راستا هم انتظاراتی داریم و هم اقداماتی را انجام خواهیم داد که در ادامه به آنها اشاره ی کوتاهی خواهیم نمود:
انتظارات ما :مدیران ادارات و نهادها با رسانه‌ها و خبرنگاران تعامل و همکاری داشته و کارها و خدمات خویش را از طریق اصحاب رسانه به سطوح مختلف جامعه اطلاع رسانی کنند که  این مهم بارها از طریق مقام عظمای ولایت و سایر مسولان گوشزد شده است.
و اقدامات ما :ما خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هیچگاه نادیده نمی گیریم و قدردان مسولین خدوم این مرزو بوم هستیم و همچنین فضای کار وتلاش دولتها را پاس می داریم.
و در همین راستا بصورت مداوم عملکرد مسولین را رصد خواهیم نمود و «مسولین رسانه ای» یعنی مسولینی که به منظور ارائه خدمات نظام و تشریح عملکرد خود با رسانه ها همکاری مستمر دارند و پاسخگوی مشکلات ارائه شده توسط این رسانه باشند را به مردم معرفی و بالعکس مسولین غیر رسانه ای را نیز از همین طریق معرفی خواهد نمود.
بر آنیم  تا به هر شکل ممکن از مسولین رسانه ای با حضور مسولین مافوق خود تقدیر نماییم .
امیدواریم بتوانیم با یاری خداوند و عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج)و منویات مقاع عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله) گامی موثر در اعتلای ایران اسلامی برداریم.

بدری/ سایت تحلیلی خبری اوای دنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: