« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام محمودی اصل برگزار شد.
به گزارش خبرنگارخبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و با بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام محمودی اصل برگزار شد.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت: امروز شهادت رئیس علی دلواری است که در تاریخ کشور ما اسوه ظلم ستیزی و استقامت است.

وی افزود: در اولین دیداری که هیئت دولت جدید با مقام معظم رهبری داشتند ایشان مثل همیشه شاخص ها و نقشه راهی را برای آینده کشور ترسیم کردند تا در این مسیر حرکت کند و بتوانند توقعات به حق مردم را برآورده کنند.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت: یکی از موضوعات خیلی مهم که رهبری بر زبان آوردند آسیب دیدن اعتماد عمومی بود که در گلایه مندی ها و محاورات بسیار مشهود است و دولت را موظف به ترمیم این آسیب کرده است.

امام جمعه شهر لنده تاکید کرد: بی اعتمادی عمومی نتیجه عملکرد ضعیف و یا نامطلوب برخی مسئولین در دوره های مختلف و مفاسدی  است که در حیطه ادارات و اموال عمومی انجام شد.

محمودی اصل تصریح کرد: رهبر انقلاب حفظ و ترمیم اعتماد عمومی را جزء اولین وظایف دولت دانست و در این زمینه به رئیس جمهور و هیئت دولت هشدار جدی داد.

خطیب نماز جمعه لنده خاطرنشان کرد: اگر علت ضعفها مشخص و نگاه درستی به نقطه آرمانی شود حتما چالش ها و خدشه به اعتماد عمومی را می توان درمان کرد.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: نزدیک شدن به مردم با حضور میدانی می تواند اعتماد عمومی را برگرداند  چیزی که الحمدالله هم در سطح وزرا و هم در شخص رئیس جمهور  دیده شد و در این مدت شاهد آن بودیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی  لنده خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ چالش های عمیقی در ذهنیات و عقاید و سبک زندگی به وجود آمد و امیدورایم با برنامه ای مدون ساختار فرهنگی کشور بازسازی شود.

حجت الاسلام محمودی اصل با تبریک روز بهورز و تشکر از کادر درمان از مردم خواست همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند .

امام جمعه شهر لنده در پایان گفت: خواسته به حق مردم ما تکمیل پل تراب است که هم می تواند شهرستان را از بن بست خارج کند و هم دسترسی به مرکز را تسهیل تر کند و از بنیاد علوی و اداره راه خواست با ملاحظه وقت و تزریق به موقع اعتبار این مهم عملی شود و از مالکان زمینها در این مسیر  انتظار می رود  با حفظ حقوقشان  همکاری لازم با این ادارات را داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: