« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
امام علي (ع) مي فرمايند "اگر نبود فشار و هجمه مردم براي قبول مسئوليت من حکومت را به اندازه لنگه کفش پاره اي بيش نمي دانستم".

 آوای دنا-بدری:در نظام مردم سالاري ديني مردم همه کاره هستند و آنچه مهم است خواست و مطالبات مردم است. و خواست و مطالبات مردم محقق نمی شود الا با مدیران شایسته ،مردمی ،متخصص و از جنس مردم و نه آن مدیرانی که خود را به مردم تحمیل می کنند!
متاسفانه این روزها باب شده هر مدیر کلی تا به شهرستانها و یا مجامع عمومی و حتی مراسمات عزا و شادی سرو کله اش پیدا می شود عده قلیلی پیشنهاد جلسه و گفتگو را میدهند و انهم نه بخاطر رفع مشکلات و ارائه راهکار و پیشنهادها در جهت توسعه و ترقی منطقه بلکه در راستای پیشنهاد عزل و یا نصب !
البته این  بدعت غلط را مختص این دولت یا ان دولت نمی دانم بلکه ناشی از فقر فرهنگی می دانم و با خود گفتم:
* کاش دولت تدبیر و امید با این بدعت غلط مبارزه می کرد.
* کاش به انهایی که چهره و رنگ عوض مي کنند به آنهایی که در دولت سابق مسولیت داشتند و امروز سینه چاک دولت اعتدال و تدبیر شدند پست نمی دادند باور کنیم که اين رنگ و رو عوض کردن به هیچ وجه مطلوب انسان هاي مومن، متعهد و داراي دانش و علم و فضيلت نيست.
*وکاش به انهایی که خود کاندیدای پست هستند پست نمی دادند.
من نمي دانم که چه نيازي هست که بعضي به جاي اينکه مردم به آنها رجوع کنند و از آنها درخواست قبول مسئوليت نمايند خودشان وارد اين عرصه مي شوند،خود را مطرح می کنند ،دنبال واسطه می گردند،تلفن می زنند ،پیام می دهند ،منت کشی می کنند و........والبته عکس همین مطلب هم وجود دارد و عده ای برای ماندن در پست و جایگاه خود دست و پا می زنند و خود را به نحوی تبرئه ،شایسته سالار و فراجناحی می خوانند و.....
باور کنیم که اين عمل با آموزه هاي ديني ما منافات دارد،‌ بر اساس آموزه‌هاي ديني ما قبول مسئوليت مردم و پاسخگويي در قبال آنها و خداي متعال امر ساده اي نيست که بتوان از آن به راحتي گذشت، امام علي (ع) مي فرمايند "اگر نبود فشار و هجمه مردم براي قبول مسئوليت من حکومت را به اندازه لنگه کفش پاره اي بيش نمي دانستم".

پس بگذاريم براي قبول مسئوليت سراغ ما بيايند نه اينکه ما براي تصدي پستي، کفش هايمان را در رفت و آمدها پاره کنيم. ‏

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: