« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
سردار انصاری:نوجوانان و جوانان امروز ما وقتی می بینند بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس نوجوان و جوان بودند،انگیزه ولایت پذیری و تبعیت از امام زمان و نائب برحقش مقام معظم رهبری در آنان شکوفا میشود

آوای دنا:یادواره 90کبوترخونین بال شهرستان لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضورجمعی از مسولان کشوری ،استانی،شهرستانی و شهرستانهای همجوار در سالن سپاه پاسداران ناحیه لنده ،که در فضایی حماسی و مناسبی تدارک دیده شده بود و با حضور پرشور مردم و خانوادهای معظم شاهد و ایثارگر این شهرستان برگزارشد.
این مراسم با تلاوت آیات نورانی از قرآن کریم و پخش نواهای جبهه و جنگ و عرض خیر مقدم مجری توانمند یادواره جناب آقای تقی زاده آغاز شد.

                                                                                 
در ابتدای این مراسم مرادی فرماندار لنده که خود از آزادگان دفاع مقدس می باشد به نمایندگی از طرف خانواده شهدا و دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدا،پیشرفتهای انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و از سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و ایثارگران درخواست نموده تا با توجه به موقعیت مناسب و مطلوب این شهرستان نسبت به سرمایه گذاری در این منطقه مساعدت لازم را بعمل آورند.


در ادامه حاج نبوی از مداحان کشوری به مداحی پرداخت و همه را به یاد دوران جبهه و جنگ انداخت و ایام حماسی و بیاد ماندنی آن دوران را زنده کرد و مردم و مدعوین محترم تحت تاثیر قرار گرفتند.

سپس سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به ایراد سخن پرداخت.
ایشان با تاکید بر این نکته که باید همه باور داشته باشیم شهیدان زنده و حاضر وناظر ما هستند، فرمودند وقتی وارد این فضای معنوی شدم و حضور و استقبال خوب شما مردم شهید لنده را دیدم تحت تاثیر قرار گرفتم.
سردار انصاری گفتند مهمترین ویژگی بارز شهدای ما ولایت مداری آنان بود، که در واقع این ویژگی مهم مکتب عاشوراست، شهدای ما به ندای امام راحل لبیک گفتند و یقینا چون هدف آنان مشخص بود تا آخرین لحظه عمر خود از صحنه ی نبرد پا پس نکشیدند، چون شهادت درنگاه آن عزیزان ارزشمند بود.

قائم مقام بنیاد شهید  مهمترین هدف برگزاری یادواره ی شهدا را ترویج فرهنگ ایثارو شهادت در جامعه دانستند و فرمودند نوجوانان و جوانان امروز ما وقتی می بینند بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس نوجوان و جوان بودند ، انگیزه ولایت پذیری و تبعیت از امام زمان و نائب برحقش مقام معظم رهبری در آنان شکوفا میشود.

زینت بخش پایان مراسم یادواره هم ،نوای دلنشین کورش اسد پور  بود که شور و حال حماسی و معنوی خاصی بر فضای برگزاری یادواره حاکم کرد.
شهرستان لنده بابیش از  22هزار نفر جمعیت در 250 کیلومتری یاسوج واقع شده است.

جهت مشاهده اخبار شهرستان لنده روی کلمه اینجا کلیک کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: