« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارت ورزش و جوانان بر اثر سانحه سقوط بالگرد در استان کرمان را تسلیت گفت .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارت ورزش و جوانان بر اثر سانحه سقوط بالگرد در استان کرمان را تسلیت گفت .

در متن پیام تسلیت عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آمده است:

انالله و انا الیه راجعون
حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مدیران و همکارانمان در بافت کرمان که منجر به درگذشت دکتر اسماعیل احمدی همکار دلسوز ، صادق و مدیر جهادی و تلاشگر مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

بسیجی واقعی و مخلصی که عاشق جهاد و خدمت بود و از بیست سال پیش با تاسیس گروه جهادی منتظران خورشید بصورت مداوم و مستمر در مناطق دورافتاده و محروم حضور یافت و با خستگی ناپذیری هرچه در توان داشت را برای کمک و یاری به محرومان صرف کرد.

هر چند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست. از خداوند بزرگ برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت می نماییم .

اینجانب به نمایندگی از جامعه ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد درگذشت بزرگ مرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص را که موجی از غم و اندوه را در پی داشت به خانواده ایشان،جامعه ورزش و جوانان کشور تسلیت عرض کرده و برای آن عزیز از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌ نمائیم.

همچنین برای سایر مصدومان حادثه به ویژه دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و سایر خدمتگزاران این عرصه، بهبود و سلامتی آرزومندم.

عین الله دهقان
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: