« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
معاون توسعه و منابع استانداری خبر داد:
معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه تخصصی جراحی ابن سینا برای ارائه خدمات تخصصی به بیماران مناطق محروم وارد استان می شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مرادعلی پیوند در جلسه هماهنگی طرح جامع بهداشت و درمان مهرعلوی، هدف از استقرار این گروه جهادی را ارائه خدمات به بیماران و اقشار آسیب پذیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در استان عنوان کرد.

سفر گروه تخصصی جراحی ابن سینا به استان کهگیلویه و بویراحمد

وی افزود: گروه های جهادی خدمات رایگان درمانی جراحی به بیماران نیازمند، ناهنجاری مادرزادی، جراحی چشم، دندانپزشکی، ناهنچاری فک و صورت، جراحی پلاستیک و ترمیمی،خدمات تخصصی بی هوشی و پرستاری و مددکاری را به صورت رایگان ارایه می دهد.

معاون توسعه و منابع استانداری، نیت و اهداف مشارکت کنندگان در اردو های جهادی را خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند دانست و اظهار داشت: این گروه جهادی با امیدآفرینی در جامعه و حضور در مناطق محروم و کم برخوردار موجب دلگرمی مردم می شوند.

پیوند تصریح کرد: گروه تخصصی جراحی ابن سینا همانند گروه های جهادی دیگر بدون چشمداشت مادی در بین مردم حاضر می شوند و هر آنچه از دستشان برمی آید برای سلامت مردم و محرومیت زدایی از چهره شهر و روستاها انجام می دهند.

وی عنوان کرد: این تیم پزشکی تخصصی ۵۵ نفری از یکم شهریور تا سوم همین ماه به مدت سه روز در مناطق محروم مشغول به ارائه خدمت خواهند بود.

معاون توسعه و منابع استانداری تصریح کرد: گروه جهادی پزشکی طی سال های اخیر چندین مرحله به این استان سفر کرده اند و در مناطق محروم و دورافتاده استان به ارائه خدمت به افراد بیمار و تحت پوشش نهادهای حمایتی و محرومین پرداخته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: