« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
يكي از مهمترين گلايه هاي مردمي بحث عدم رسيدگي يا تاخير در رسيدگي پروندها هاي قضايي است كه باعث به وجود آمدن نگراني براي شهروندان لنده اي شده است

به گزارش آوای دنا،امام جمعه شهر لنده در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: دادگاه عمومي شهرستان نسبت به مخلان امنيت شهرستان كه افرادي شناخته شده مي باشند با قاطعيت تمام برخورد قضايي كند تا آرامش و امنيت در شهرستان تامين شود.
وی افزود: عموم مردم از رعایت نشدن موارد امنیتی در سطح شهر گلایه‌مند بوده و خواهان برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت هستند.

وی همچنین به نحوه تصمیم‌گیری در امر قضاوت و صدور حکم اشاره کرد و گفت: قضاوت‌ها بر اساس مستندات و شهادت‌ها و قسم صورت می‌گیرد و قاضی خارج از ان نمی‌تواند حکمی صادر کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده خطاب به نیروهای امنیتی، تصریح کرد: پرونده‌ها را با ادله‌های محکم و استوار به دادگاه ارجاع دهید تا قضات بتوانند با قاطعیت رأی دهند.

امام جمعه لنده در ادامه یادآور شد: با پیگیریهای بعمل آمده ظرف یک ماه آینده قضات دادگاه عمومی شهرستان لنده افزایش و یا قاضی دادگاه تغییر می‌باید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: