« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد قبل از خطبه های نماز جمعه عنوان کرد:
برخورد با مراکز زیرزمینی و مداخله گر در امور پزشکی مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی و جرم است و نیازمند ورود تمام نهادهای مربوط بصورت ویژه است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد بعنوان سختران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج در جمع نمازگزاران گفت:متاسفانه گاهی پدیده مذموم و زشت برخورد با کادر درمان و پزشکان و پرستاران و نیروهای بهداشتی خود را شاهد هستیم که جا دارد از همین تریبون مقدس این حرکت های زشت و هنجار شکنانه را محکوم نماییم و از مسولین قضایی درخواست نماییم تا  با این عوامل برخورد قاطعانه ای داشته باشند.

سخنرانی رییس مرکز بهداشت در نماز جمعه

دکتر بهنام نیازی اظهار داشت : حوزه بهداشت و درمان، سوا از این ناملایمتی ها و نامهربانی ها چند صباحی است که گرفتار پدیده زشت دخالت در امور پزشکی نیز شده است.

وی افزود،متاسفانه سلامت مردم، فدای جاه طلبی و دخالت های بی شمار در این حوزه شده است.

دکتر بهنام نیازی ادامه داد،هر فرد غیر مرتبط با امور پزشکی، مشغول طبابت و قمار با سلامت و زیبایی مردم شده اند!! و سرنگ و سوزن به دست مشغول تزریق های زیبایی می باشد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد گفت: از همینجا ضمن اعلام اینکه این موضوع تخلف و دخالت در امور پزشکی و مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی میشود، از دستگاه های ذیربط خواهشمندم، به این موضوع ورود جدی نمایند و سلامت مردم را خط قرمز هرگونه سودجویی اعلام نمایند‌.

دکتر نیازی در ادامه اظهار داشت:در کنار همه زحماتی که مجموعه وزارت بهداشت بصورت شبانه روز متقبل هستند، پیشگیری و درمان برخی بیماری ها نظیر دیابت و فشار خون بعنوان بیماری های خاموش از اهمیت زیادی برخوردار است،

این مسئول گفت،از اینرو طبق برنامه ریزی وزارت محترم بهداشت و با هماهنگی سایر نهادها، طرح ملی بسیج فشار خون و دیابت از ۲۰ آبان شروع شده است و تا ۱۵ دی ماه انشااله ادامه خواهد داشت.

 وی ادامه داد،همکاران ما در دورترین نقطه استان با با جاده های خاکی و صعب العبور تا نزدیک ترین خانه بهداشت و پایگاه بهداشتی و مرکز بهداشتی شهری مشغول انجام وظیفه و خدمت رسانی هستند و در همین شهرستان بویراحمد، از تمامی افرادی که سن بالای ۱۸ سال دارند یا خانم باردار هستند، فشار و اندازه گیری قند خون را بصورت رایگان انجام میدهند.

 دکتر نیازی گفت؛جمعیت هدف ما حدود ۱۸۱۰۰۰ نفر در شهرستان بویراحمد هست که تا‌کنون ۷۲ هزار نفر معادل ۴۱ درصد را معاینه و ۷۸۰ بیمار جدید فشار خونی و ۴۲۰ بیمار دیابتی تاکنون شناسایی کرده ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: