« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد خبر داد:
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد گفت: محموله ۸ تنی قاچاق چوب توسط ماموران یگان حفاظت بویراحمد کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سید حسین رضوی‌نژاد از توقیف بار چوب قاچاق به استان‌های همجوار خبر داد و گفت: چند دستگاه وانت نیسان در حالی که قصد داشتند محموله ۸ تنی چوب را به استان‌های همجوار قاچاق کنند با اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد شناسایی و توقیف شدند.

محموله ۸ تنی قاچاق چوب به مقصد نرسید

رئیس اداره منابع طبیعی بویراحمد افزود ضمن تشکیل پرونده قضایی برای این افراد، جهت طی کردن مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه بلوط، چنار، بید، گردو و برخی درختان باغی است که به صورت غیرقانونی قطع شدند محموله قاچاق بود، به باغداران توصیه کرد قبل از قطع باغات موضوع را به جهاد کشاورزی اطلاع و مجوز لازم را دریافت کنند.

رضوی با بیان اینکه همچنین ۵۰۰ کیلوگرم ذغال از قاچاق کشف و ضبط شد، گفت: مردم در صورتی که از هرگونه حمل غیرمجاز فرآورده‌های جنگلی و مرتعی اطمینان حاصل کردند موضوع را به شماره ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

رئیس اداره منابع طبیعی بویراحمد گفت: مامورین منابع طبیعی به صورت شبانه‌روزی در حال گشت زنی هستند و با هرگونه تخلفی به صورت قانونی برخورد می‌کنند.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: