« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
در اولین روز ازفعالیت آموزشی و تربیتی سال۱۴۰۳ ؛
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در اولین روز ازفعالیت آموزشی و تربیتی درسال۱۴۰۳ بعضی از مدارس شهر یاسوج را مورد بازدید قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، در این بازدیدها صالح داستار ضمن عرض تبریک به مناسبت آغازبهارطبیعت و تقارن آن با بهار قرآن قبولی طاعات و عبادات همکاران فرهنگی را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از مدارس شهر یاسوج بازدید کرد

داستار در حاشیه این بازدیدها با اشاره به برگزاری امتحانات شبه نهایی گفت: امتحانات شبه نهایی در واقع به جهت آشنایی دانش آموزان با سوالات هماهنگ نهایی می‌باشد که لازم است همه عوامل اجرایی در مدرسه به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و آگاهی بخشی لازم را برای دانش آموزان داشته باشند.

وی امتحانات نهایی را مهم خواند و افزود: همه ما در برگزاری امتحانات نهایی سهیم هستیم بنابرین لازم هست که مدیران مدارس معاونین آموزشی مدارس در برگزاری کلاسهای فوق برنامه و کلاسهای تقویتی برای دانش آموزان تلاش ویژه داشته باشند

داستار در پایان هم طرح قرآنی« مسطورا » را مهم و ضروری خواند و تاکید نمود : این طرح که به جهت انس گرفتن دانش آموزان و اولیاء آنها با قرآن کریم می‌باشد و در ماه مبارک رمضان دانش آموزان هر روز با یک آیه کوتاه از قرآن کریم آشنا می‌شوند و می‌توانند در طول سی روز ماه مبارک رمضان سی آیه کوتاه و تاثیر گذار در زندگی روزمره را حفظ نمایند و تدبیر داشته باشند مورد توجه مدیر و معاونین محترم مدارس واقع شود و در جهت تشویق دانش آموزان به جهت ثبت نام در این طرح ملی کوشا باشند.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: