شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
در خطبه های نماز جمعه عنوان شد:
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل:مردم ما داغدار مردان بزرگ وبا‌ایمانی هستند که راهبرد و حضور آنان در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی همواره منشأ خدمت بودند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل‌های ما باید پیوند دهنده با امام زمان (عج) باشد.

امام جمعه لنده :مسأله برق شهرستان لنده یکی از چالش‌های اساسی است

وی گفت: هر کس برای خودش ارزش قائل باشد دنیا نزد او بی‌ارزش می‌شود لذا نباید اسیر خوشی‌های این دنیا باشیم لذا برای رسیدن به کمال باید به مردم و اهالی دین خدمت کرد.

امام جمعه لنده تصریح کرد: اگر کسی توانست‌ایمان محکمی داشته باشد و در کنارش در حیطه توانمندی خود به مردم خدمت کند به کمال و سعادت خواهد رسید.

وی گفت: خدمت به جامعه بالاترین کار‌های است که باعث محبوبت و عزیز شدن در بین مردم می‌شود و حضرت آیت الله رئیسی مصداق بارز این خدمت بود و جانش را برای خدمت از فدا کرد.

امام جمعه لنده گفت: تسلیت تعزیت باید عرض کنیم شهادت جمعی از نیرو‌های جهادی و انقلابی که در مسیر خدمت به شهادت رسیدند از جمله رئیس جمهور، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز وتیم امنیت وپروازی که داغی سنگین را با رفتنشان بر دل ملت گذاشتند.

وی گفت: مردم ما داغدار مردان بزرگ وبا‌ایمانی هستند که راهبرد و حضور آنان در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی همواره منشأ خدمت بودند.

محمودی اصل تأکید کرد: شهید رئیسی تبلور دوباره ساده زیستی، مردمی بودن، خادم ملت بود که تداعی‌کننده شخصیتی همچون شهیدرجایی بود.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: براساس قانون باید انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ٨تیرماه برگزار شود تا کسی که بتواند جایگاه و راه رئیس جمهور شهیدمان را ادامه دهد از سوی مردم انتخاب شود.

وی افزود: از حضور با شکوه مردم در مراسمات ترحیم ریاست جمهور و همراهانشان قدردانی می‌کنیم چرا که ملت ایران قدردان کسانی هستند که خدمت را در معنای واقعی ترسیم کردید.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: مسأله برق شهرستان لنده یکی از چالش‌های اساسی است که با گلایه‌مندی به حق مردم مواجه شده است و یقین داریم کوتاهی از ناحیه مسولان شهرستانی نیست لذا باید مدیران استانی تا قبل از شروع فصل گرما هرچه سریعتر آن را برطرف کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: