شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶
همزمان با اجلاسیه شهدای لنده و با حضور مسولان شهرستانی و استانی ؛
آوای مجنون زندگی مادر شهید جان‌محمّد کریمی، فرمانده دلاور و بزرگ دفاع مقدس است که با محوریت زندگی این شهید والامقام نوشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در اجلاسیه‌ی شهدای شهرستان لنده که حضور نماینده‌ی ولی فقیه، نماینده‌ی مجلس، فرمانده سپاه فتح استان، رئیس کنگره‌ی شهدا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل تربیت بدنی و دیگر مسؤولین استانی و شهرستانی از سوّمین کتاب مژگان مهربانی‌فر به نام «آوای مجنون» رونمایی شد.

از رمان «آوای مجنون» رونمایی شد

آوای مجنون زندگی مادر شهید جان‌محمّد کریمی، فرمانده دلاور و بزرگ دفاع مقدس است که با محوریت زندگی این شهید والامقام نوشته شده است.

آوای مجنون داستان عشق است و انتظار. داستان صبر و مقاومت زنان عشایری که با وجود فقر و نداری بزرگترین پشتوانه‌ی خود، همسران و فرزندان خود را با رضایت قلبی از زیر قرآن رد می‌‌کنند تا مدافع خاک پاک وطن باشند و قهرمانان اساطیری را به وادی واقعیت بکشانند.

مادر شهید کریمی، این ایل بانوی غیور عشایر، پسر جوانش جان‌محمّد را که عصای دستش هست، راهی جبهه‌ی نبرد می‌کند تا مدافع خاک وطن باشد و این شروعی‌ست برای بیست و هفت سال جدایی، دوری و چشم انتظاری...

شهید جان‌محمّد کریمی فرمانده‌ی گروهان ویژه پاسداران در پد خندق بوده که آنجا حماسه‌ای حسینی خلق کرده‌اند و عاشورایی دیگر ساخته‌اند.

از مژگان مهربانی‌فر رمان آخرین کوچ و مجموعه داستان شُولیز ، داستان‌های برنو، هدیه‌ی تولد و پونه‌ی کوهی در مجموعه داستان (پونه‌ی کوهی) به چاپ رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: