« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
رييس پليس فتاي استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: سارق اينترنتي كه به حساب خواهر خود دستبرد زده بود، شناسايي و دستگير شد

 

به گزارش آوای دنا ،سرهنگ "سيد عبدالمطلب مرتضويان " در تشريح اين خبر گفت: در پي وصول مرجوعه اي مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي خانم جواني ، رسيدگي به آن در دستور کار ماموران پليس فتا قرار گرفت.
وي افزود: با پيگيري و اقدامات فني و تخصصي کارشناسان پليس فتا، متهم که برادر شاکيه بود شناسايي و مشخص شد وي در مراحل مختلف اقدام به سرقت از حساب بانكي خواهر خود کرده است.
اين مسئول انتظامي با اشاره به اعتراف متهم به جرم خود، ادامه داد: وي با سوء استفاده از اعتماد خواهرش و به دست آوردن اطلاعات حساب بانكي اش، بيش از 000/500/2 ريال شارژ تلفن همراه خريده است.
رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد به خانواده هاي توصيه کرد: متاسفانه امروزه در برخي از خانواده ها، فرزندان با سوء استفاده از اعتماد والدين و حتي اعضاي خانواده ، يا بعضاً به واسطه غرور كاذب از والدين طلب پول نمي كنند ليكن با تحصيل رمز و اطلاعات حساب در بستر اينترنت و به شيوه هاي مختلف بدون نياز به كارت بانك از حساب والدين سرقت مي کنند و به تبع آن استفاده نامتعارف از وجه مسروقه، خود زمينه ساز انحراف در فرزندان مي باشد.
پرونده پس از تکميل تحقيقات جهت سير مراحل قضايي به دادسرا ارسال شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: