« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۳
در یاسوج هر نماینده ای انتخاب شده دو دور را مانده است اما در شهرستان کهگیلویه غیر از اینکه سونامی از بیرون بیاید وگرنه نماینده مردم نماینده است

 به گزارش آوای دنا ،حجت الاسلام محمد غفاری در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد یاسوج با بیان اینکه عدم ثبات مدیریت یک شبه تهدید برای استان است، عنوان کرد: بین توسعه و ناپایداری و کم ثباتی در مدیریت ها رابطه وجود دارد. بیشترین ثبات مدیریتی در زمینه دانشگاه آزاد در استان اصفهان و کمترین در فارس و خوزستان است که ما نیز میل الگوگیری از استان فارس بیشتر داشتیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: سه پست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، ریاست دانشگاه آزاد و مسئولیت ارشد استان استاندار در استان کهگیلویه و بویراحمد ناپایدار ترین پست ها بوده اند.

وی اضافه کرد: ممکن است که این سوال مطرح شود که ذائقه مردم قائل به تغییر است، ذائقه مردم در شهر یاسوج معتقد به تغییر نیست در نورآباد ممسنی استان فارس معمولا  هر نماینده ای بیش از یک دور قبول نشده است، در یاسوج هر نماینده ای انتخاب شده دو دور را مانده است اما در شهرستان کهگیلویه غیر از اینکه سونامی از بیرون بیاید وگرنه نماینده مردم نماینده است تا زمانی که خلاف آن ثابت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: