« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
رئيس پليس فتا كرمان از دستگيري فردي كه از طريق مسنجر موبايل واتس آپ براي خانمي مزاحمت ايجاد مي كرد، خبر داد

 

به گزارش آوای دنا،سرهنگ " كامبيز اسماعيلي" در تشريح اين خبر گفت: يكي از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضائي به اين پليس مراجعه و مدعي شد فردي در شبكه اجتماعي تلفن همراه واتس آپ براي خانم وي ايجاد مزاحمت مي نمايد.
وي ادامه داد: با طرح اين شكايت پرونده قضائي تشكيل و كارآگاهان اين پليس در تحقيقات پليسي اوليه پي بردند كه شماره اين شهروند خانم در اختيار فردي قرار گرفته و وي با توجه به عضويت او در واتس آپ براي او ايجاد مزاحمت نموده و مطالب ركيك و زشت ارسال مي نمايد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: در تحقيقات تكميلي با يك سري اقدامات فني- پليسي متهم شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي يك اكيپ از مامورين مجرب اين پليس جهت دستگيري وي به محل كار متهم مراجعه نمودند و متهم را كه قصد فرار داشت با تعقيب و گريز نيم ساعته دستگير و به پليس فتا منتقل نمودند.
وي ادامه داد: متهم به بزه انتسابي معترف و پس از ابراز ندامت و پشيماني ،انگيزه خود را از ارتكاب بزه انتسابي، سرگرمي و گذراندن وقت بيان نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: