« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
مردادماه یاد آور بازگشت مردان دلاوری است  که با عزم و ایمان راسخ و وصف نشدنی خود در برابر فشار های جسمی و روحی دشمنان بعثی ایستادگی کردند و از شکنجه های مزدوران هراسی به خود راه ندادند

 26 مرداد ماه ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ اى است که پس از تحمل سال‏ها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن خود بازگشتند و به انتظار پدران ، مادران ،خانواده و میلیون‏ها ایرانى پایان دادند.

در این روز، شکیبایى مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزادمردان به ‏بار نشست و سال‏هاى نگرانى و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهى محقق گردید.
 مردادماه یاد آور آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک پاک میهن اسلامی است ، بازگشت مردانی دلاور که با عزم و ایمان راسخ و وصف نشدنی خود در برابر فشار های جسمی و روحی دشمنان بعثی ایستادگی کردند و از شکنجه های مزدوران هراسی به خود راه ندادند
ما دست آزادگان را به خاطر  صبوري، مقاومت، ايستادگي، جوانمردي، حفاظت از ارزش هاي انقلاب اسلامي در دوران اسارت و آزادگي، به گرمي مي فشاريم ، می بوسیم و به پاس رشادت ها و جانبازی های این عزیزان این روز را گرامی می داریم .

الهم عجل لولیک الفرج.

مدیر مسول آوای دنا/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: