« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، آزادگان همانند حضرت زینب(س) پیام انقلاب اسلامی را به گوش همه جهانیان رساندند، تصریح کرد: کار آزادگان دست کمی از اسیران کربلا در روز عاشورا نداشت

 به گزارش آوای دنا ،دکترسید موسی خادمی در همایش دو روزه تجلیل از 318 آزاده کهگیلویه و بویراحمد با حضور آزادگان، قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان اجرایی این استان در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا، افزود: آزادگان در تحکیم انقلاب، نظام و دفاع از ارزش ها نقش ارزنده ای ایفا کرده اند.

وی با بیان اینکه، آزادگان بیشترین زجرها و مشقت‌ها را در میان همه ایثارگران متحمل شده‌اند، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت کم خود در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفرید که یکی از این حماسه‌ها مربوط به آزادگان سرفراز این استان می‌شود.

استاندار با بیان اینکه، آزادگان همانند حضرت زینب(س) پیام انقلاب اسلامی را به گوش همه جهانیان رساندند، تصریح کرد: کار آزادگان دست کمی از اسیران کربلا در روز عاشورا نداشت.

استاندار در ادامه با یادی از مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی تصریح کرد: همه آزادگان مانند سفیری در اردوگاه‌های بعثی‌ها به نشر ارزش‌های انقلاب پرداختند.

وی ادامه داد: به همین خاطر باید فداکاری‌های آن‌ها در بدترین زندان‌های قرن حاضر را پاس بداریم و همواره از نقطه نظرات سازنده آنها در راه توسعه و تعالی کشور و استان خود استفاده کنیم.

استاندار بیان اینکه، آزادگان هم‌اکنون مشکلات زیادی دارند و باید به مشکلات آنها رسیدگی شود، گفت: نباید اجازه داد مشکلات این قشر رنج‌دیده در هیاهوی کارهای اداری و پیچ و خم‌های آن کم رنگ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: