« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
اين روزها یادآور خاطره شیرین بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است، روزی مبارکي که آزادگان پس از سال ها دوری از وطن به خاک میهن پای گذاشتند و به آغوش خانواده و ملت بازگشتند

آوای دنا: در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، نخستین گروه آزادگان به میهن اسلامی بازگشتند و ایران را از عطر حضور خود آکنده کردند.
اين روز یادآور خاطره شیرین بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است، روزی مبارکي که آزادگان پس از سال ها دوری از وطن به خاک میهن پای گذاشتند و به آغوش خانواده و ملت بازگشتند.
در اين راستا شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده  از مرادی فرماندار این شهرستان و آزاده جنگ تحميلي  تجليل و قدرداني كرده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده در این جلسه ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: پاسداشت مقام آزادگان و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از وظایف عموم مردم است.

وی افزود: اعتلای نظام و انقلاب در گرو ایثار و مقاومت شهدا و رزمندگان و آزادگان هشت دفاع مقدس بوده که با تأسی از ائمه معصومین و شهدای و جانبازان دشت کربلا به میدان رزم قدم نهادند.

عیسی تقوی فرد تصریح کرد: آزادگان هشت سال دفاع مقدس با صبر و استقامت و تحمل رنج و مشقت و صبر و پایمردی در راه دفاع از  ارزش‌های انقلاب و نظام قدرت نظام و انقلاب را به رخ جهانیان کشیده و گنجینه‌ای از افتخار را در تاریخ ایران به یادگار گذاشتند.

به گزارش  آوای دنا ،محمد مرادی فرماندار لنده از آزادگان دفاع مقدس می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: