« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: انتصاب آقای نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم نوعی رفتار لجبازانه با مجلس بوده و اهانت به جامعه دانشگاهی کشور است. آوای دنا-ستار هدایت خواه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج خاطرنشان کرد: آقای نجفی که به گفته خودش نتوانست به دلیل کهولت سن و بیماری عهده دار مسئولیت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باشد و نتوانست بیش از چند ماه این سازمان را اداره کند الان براساس کدام توان آمده و یک وزارت خانه ی بسیار مهم مانند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را می خواهد سرپرستی کند!به نظر بنده این انتصاب نوعی توهین و دهن کجی به جامعه دانشگاهی کشور است. وی افزود:به نظر می رسد انتصاب آقای نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم نوعی باج دادن به جریان کارگزاران و جلب نظر آقای هاشمی رفسنجانی است زیرا نجفی از نیروهای وابسته به آن جریان است، از این حیث هم انتصاب آقای نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم مورد تامل است. وی اظهار داشت: به هر حال یکی از دلایل اصلی استیضاح فرجی دانا این بود که به جریان فتنه در دانشگاه ها میدان داده بود. در جریان معرفی آقای نجفی به عنوان وزیر آموزش و پرورش مهمترین دلیلی که او نتوانست از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد این بود که او از جریان فتنه حمایت کرده بود، بنابراین انتصاب آقای نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نوعی اهانت به مجلس، ملت و ارزشهای انقلابی است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
0
از انتخاب دکتر نجفی توسط دکتر روحانی ذوق زده شدم امیدوارم رئیس جمهور محترم در برابر مجلس ناکارآمدکوتاه نیان و به ادامه برنامه های خود مبنی بر استفاده از افرادتوانمند و مورد قبول اکثریت بپردازند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: