« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان راه اندازی نشریه همدلی را فرصتی مغتنم در فضای رسانه ای همدان عنوان و تصریح کرد: این نشریه در راستای تبیین ارزش های انقلاب راه اندازی می شود

آوای دنا:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه همدان یکی از استانهای پیشرو در انتشارات نشریات است، گفت: همدان سابقه ای طولانی در انتشار نشریات مختلف دارد و به دلیل وجود رسانه هایی با تنوع و زمینه های کاری بی شمار از برترین استانها به شمار می رود

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، فاضل عبادی در آیین رونمایی از لگوی نشریه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی همدلی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه تعداد تقاضا در همدان جهت اخذ مجوز نشریات و راه اندازی رسانه بالا است، یادآور شد: ما این ظرفیت را در استان به فال نیک می گیریم و امیدواریم شاهد گسترش هرچه بیشتر نشریات و فعالیت های فرهنگی و هنری در استان باشیم.
وی در پایان سخنان خود راه اندازی نشریه همدلی را فرصتی مغتنم در فضای رسانه ای همدان عنوان و تصریح کرد: این نشریه در راستای تبیین ارزش های انقلاب راه اندازی می شود.

                                                                                              
صاحب امتیاز نشریه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی همدلی نیز هدف از راه اندازی این نشریه را ایجاد وحدت و همدلی بین رسانه های استان همدان دانست و افزود: امیدواریم با راه اندازی این رسانه مشارکت اهالی رسانه و همدلی اهالی مطبوعات بیش از پیش افزایش پیدا کند.
اسداله ربانی مهر با بیان اینکه انجام درخواست محوز این رسانه از سال 1389 آغاز شده، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف ما در این نشریه انجام امور فرهنگی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و خدمت به مردم است که در این راستا با مشارکت دیگر اهالی مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گامهای اساسی برخواهیم داشت.
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای آگاهی بخشی به مردم به کارخواهیم گرفت و از پرداختن به مسائل حاشیه ای خودداری خواهیم کرد.
ربانی مهر با اشاره به فراهم شدن مقدمات کار جهت راه اندازی این نشریه، اظهار داشت: سایت اطلاع رسانی نشریه همدلی نیز راه اندازی شده ست و اولین شماره آن به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز ازدواج منتشر خواهد شد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این رسانه بتواند نقشی اثرگذار در رشد و تعالی فرهنگ و مطبوعات استان همدان باشد.
گفتنی است رونمایی لگوی نشریه همدلی با حضور جمعی از اهالی رسانه استان همدان انجام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: