« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
ندای ایرانیان ضمن احترام به بزرگان و استفاده از نظرات و رهنمود هایشان ولی می خواهد حزبی شخص محور و وابسته به شخص یا اشخاص خاصی نباشد وبا تکیه بر اصول , ارزشها و برنامه ها تفکرات و اهدافش را پیش ببرد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

علی اکبر رحیمی فر:حزب ندای ایرانیان که اعضای هیات موسس اش روزگاری از فعالین احزاب و تشکلهای اصلاح طلب بوده اند اینک با گرد هم امدن در ندای ایرانیان , مسیر تداوم اصلاحات را با روش ها و تاکتیک های متفاوتی در پیش گرفته اند.اگر قرار بود ندای ایرانیان با دیگر احزاب اصلاح طلب تمایز و تفاوتی نداشته باشد پس چه ضرورتی در ایجاد ان بود و می شد مانند گذشته با همان احزاب و تشکلها فعالیت و همکاری می کردند.

در اینجا بصورت مختصر نگاهی به این تفاوتها اشاره میکنیم:
۱-ندای ایرانیان معتقد است هر فرد یا گروهی دچار اشتباه می شود و با نقد گذشته باید کجی ها و کاستی ها اصلاح و روش ها و تصمیمات مناسب تری اتخاذ کرد.
۲-ندای ایرانیان خواستار حضور فعال جوانان در تصمیم گیری ها در سرنوشت سیاسی است و صرفا به چشم پیاده نظام و اجرا کننده به جوانان نگاه نمی کند.
۳-ندای ایرانیان معتقد است برای رسیدن به دموکراسی نباید به هر وسیله ای متوسل شد. و تنها مسیر های قانونی کشور را طی خواهد کرد تا هزینه ای برای نظام و مردم در پی نداشته باشد.
۴-ندای ایرانیان خواستار تعامل و گفتگو با همه جریانهای سیاسی و همچنین تعامل با نظام است.
۵- ندای ایرانیان در راستای قانون اساسی , نظام و رهبری فعالیت خواهد کرد. بنابر این با هر اقدامی که مغایر با قانون اساسی , نظام و رهنمودهای رهبری مغایر باشد اجتناب و دوری خواهد کرد.
۶-ندای ایرانیان حرکت های رادیکالی و هر گونه تندروی در سیاست ورزی را نفی می کند .
۷-ندای ایرانیان با آرمانگرایی محض مخالف است و آرمانگرایی را به همراه واقع گرایی سرلوحه کارش قرار داده. واقع گرایی به این معنا که پتانسیل ها , محدویت ها , مناسبات , جایگاهها و واقعیت های موجود را باید شناخت.
۸-ندای ایرانیان خود را از مردم , همراه با مردم و برای خدمت به مردم میداند بنابراین سعی و تلاشش این است که همواره پایگاه مردمی اش را حفظ و بدنه اجتماعی اش را گسترش دهد.
۹- ندای ایرانیان در جستجوی شباهتها و اجماع در کشور است بنابراین با گفتگوو تعامل در پی اجماع است.
۱۰- ندای ایرانیان یکی از تشکلهای اصلاح طلب و در امتداد اصلاحات است. با این تفاوت که روش ها و تاکتیک هایش با دیگر تشکلهای اصلاح طلب متفاوت و متمایز از استراتژی ها و روشهای است که در گذشته اصلاحات بکار گرفته شده

۱۱- ندای ایرانیان ضمن احترام به بزرگان و استفاده از نظرات و رهنمود هایشان ولی می خواهد حزبی شخص محور و وابسته به شخص یا اشخاص خاصی نباشد وبا تکیه بر اصول , ارزشها و برنامه ها تفکرات و اهدافش را پیش ببرد.
۱۲- ندای ایرانیان تاکید خاصی بر صبوری , نظم و اخلاق دارد. بنابراین ضمن دوری از توهین , تهمت , تخریب و ترور شخصیت خواستار فعالیت در چارچوب قانون و اخلاق است.

علی اکبر رحیم فر فعال سیاسی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: