« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
فرماندار لنده:از رسانه ها به خاطر انعکاس مسایل و مشکلات مردم تشکر نمود و به همکاری با اهالی رسانه تاکید کرد و با پیشرو خواندن خبرنگاران در اطلاع رسانی به مردم تداوم کار اطلاع رسانی و تلاش این قشر را خواستار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

در آستانه عید غدیر خم  جمعی از اهالی رسانه با حاج محمد مرادی فرماندار لنده نشستی صمیمی داشتند.
در این دیدار ابتدا فرماندار شهرستان لنده  با تبریک عید سعید غدیر خم و همچنین روز بزرگداشت حافظ ، هدف از تشکیل این جلسه را همفکری و تعامل هر چه بیشتردستگاههای اجرایی با با اهالی رسانه و خبرنگاران دانست و افزود:اصحاب رسانه و خبرنگاران می توانند بعنوان 2 بال قوی برای دستگاههای اجرایی باشند.
فرماندار لنده همچنین از رسانه ها به خاطر انعکاس مسایل و مشکلات مردم تشکر نمود و به همکاری با اهالی رسانه تاکید کرد و با پیشرو خواندن خبرنگاران در اطلاع رسانی به مردم تداوم کار اطلاع رسانی و تلاش این قشر را خواستار شد.
مرادی در صحبتهای خود ایجاد امیدواری در مردم  و پیگیری خواسته های مردم از مسؤولین توسط رسانه ای ها را خواستار شد.

در این نشست ،رسانه ای های حاضر هم با تشکر از فرماندار محترم به خاطر ترتیب دادن این نشست صمیمی، دیدگاههای خود در مورد اوضاع اطلاع رسانی در شهرستان لنده و مشکلات خود را بیان نمودند.

از جمله موضوعاتی که حاضرین مطرح کردند: نبودن مکانی برای جمع آوری اخبار ادارات و سازمانها و نبود حمایت مناسب از سوی بعضی از مسؤولین ، اطلاع نیافتن خبرنگاران از برگزاری برخی جلسات، دلخوری برخی مسؤولین از انتقاداتی که می تواند سازنده باشد، ضعیف عمل کردن روابط عمومی های بعضی ادارات در شهرستان ،بیمه خبرنگاران و ...بوده است.

                                                                             
همچنین اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی در این جلسه با تشکر از تعامل خوب فی مابین فرماندار لنده با اهالی رسانه ابراز امیدواری کرد تا هرچه زودتر انجمن صنفی خبرنگاران در این شهرستان تاسیس گردد.
وی از خبرنگاران و اهالی رسانه خواست تا نسبت به تکمیل و ارسال مدارک و مستندات خود جهت اخذ و یا تمدید کارت خبرنگاری و پایگاههای خبری اقدام نمایند.
                                                                          
گفتنی است در این نشست صمیمی،حاج فتاحی مسول روابط عمومی فرمانداری لنده ، خبرنگاران، پایگاه تحلیلی خبری آوای دنا، سایت خبری تحلیلی خبر لنده ، خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایسنا  و  شبکه استانی دنا حضور داشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: