« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
امام جمعه لنده :صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد بین شهرستانها و مناطق مختلف استان تبعیض قائل نشود و نسبت همه مناطق و شهرستانها نگاه عادلانه ای داشته باشد

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
امام جمعه لنده در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به خاطر پوشش خوب خبری در بخش ها و مناسبت های مختلف ازجمله پوشش دهه اول ماه محرم در سراسر کشور از شبکه استانی دنا ،بخاطروضعیت پوشش خبری شهرستان لنده گلایه کرد.
حجت الاسلام کیانی اصل افزود،بسیاری از برنامه ها و اخبار شهرستان لنده به موقع و یا اصلا پخش نمی شوند و نباید  صدا و سیما ی کهگیلویه و بویراحمد بین شهرستانها و مناطق تابعه  تبعیض قائل شود.
ایشان با انتقاد از عدم برنامه ریزی مناسب و مطلوب جهت پخش برنامه های عزاداری این شهرستان در ماه محرم افزود:انتظار داریم بر اساس اصول و سیاستهای کلان رسانه ملی، شبکه استانی دنا هم نسبت به همه شهرستانها و مناطق نگاه عدالت محوری داشته باشد و بین شهرستانهای و مناطق مختلف تبعیض قائل نشوند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: