« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
مراکز هسته‌ای اسرائیل و نقاطی که تجهیزات نظامی خود را در آن پنهان کرده در تیررس موشک‌های ماست، اگر اسرائیل روزی دیوانه شود و قصد تجاوز به ایران را  داشته باشد تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
آیت‌الله محمد موحدی‌کرمانی خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز تهران اظهارداشت: ساخت نمونه ایرانی پهپاد RQ170 ضربه سخت بر پیکره آمریکا بود، هواپیمای آمریکایی نواقصی داشت که در نوع ایرانی آن نقص‌ها برطرف شد.

وی افزود:‌ آمریکایی‌ها می‌گفتند ایران توان مهندسی معکوس این پهپاد را ندارد اما امروز با کمال بهت و حیرت این توانایی را دیدند، موشک‌های ایران می‌تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند.


موحدی‌کرمانی ادامه داد: مراکز هسته‌ای اسرائیل و نقاطی که تجهیزات نظامی خود را در آن پنهان کرده در تیررس موشک‌های ماست، اگر اسرائیل روزی دیوانه شود و قصد تجاوز به ایران را  داشته باشد تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی تأکید کرد:‌ دشمن راهی جز مذاکره با ایران ندارد، ملت ایران از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید، اوباما رئیس‌جمهور آمریکا به جای نامه‌نگاری حسن نیت خود را در عمل نشان دهد، آمریکا می‌داند که حتی در مقابله با داعش هم نمی‌تواند قدرت ایران را نادیده بگیرد.

خطیب موقت نمازجمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش تصریح‌کرد:‌ آمریکا می‌گوید عدم توافق بهتر از توافق بد است، ما هم می‌گوییم عدم توافق بهتر از پذیرش زور و قلدری آمریکا است.

وی افزود: گروه 1+5 به سخنان سخیف رژیم کودک‌کش اسرائیل اعتنا نکند، احمدشهید اگر به دنبال پرونده حقوق بشر است دست همکاران خود را بگیرد و به غزه و سوریه ببرد.


منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: