« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
بسیج یعنی حضور به موقع، تشخیص حق از باطل، بصیرت، وجدان بیدار، ولایتمداری، شهادت‌طلبی و هر آنچه برای خوبان ترسیم کردند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان لنده صبح امروز (چهارشنبه ۵ آذرماه) همزمان با سالروز صدرور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین  در سالن خدیجه کبری (س) با حضور ارزشمند خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان دریادل، حجت الاسلام والمسلمین کیانی اصل امام جمعه ،حاج محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنده و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

نمایش اقتدار، دفاع از ارزش ها، اعلام آمادگی و تجدید بیعت مجدد بسیجیان شهرستان لنده با آرمان های حضرت آمام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تبیین ارتباط خط سرخ شهدا با بسیجیان و رزمندگان جبهه های دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این اجتماع باشکوه عنوان شده است.

در این مراسم با شکوه محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنده ضمن تبریک هفته بسیج به حضار خیرمقدم گفتند و در ادامه حجت الاسلام الهی نیا امام جمعه موقت شهر لنده به تشریح اهداف و آرمانهای بسیج پرداخت .

الهی‌نیا در بخشی از سخنان خود به تعریف بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج یعنی حضور به موقع، تشخیص حق از باطل، بصیرت، وجدان بیدار، ولایتمداری، شهادت‌طلبی و هر آنچه برای خوبان ترسیم کردند، چرا که بسیج باید الگو و سرمشقی برای همه جهانیان باشد.
در ادامه تصاویر این همایش را مشاهده می کنید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: