« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
حجت الاسلام بزرگواری ،برچیده شدن اختلافات و شایعات رفتن به مراسم‌های فاتحه‌خوانی جهت کسب آرا و همچنین ورود  افراد سرشناس، نخبه و کارآمد استان به صحنه انتخابات را از مزایای طرح استانی شدن انتخابات اعلام نمود

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.comبه نقل از فارس،
حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون طرح‌های بسیار بزرگی را به مجلس ارائه داده‌ایم، طرح جامع کشاورزی، منابع طبیعی، مهندسی کشاورزی و جانبازان را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: طرح استانی شدن انتخابات نیز از جمله طرح‌هایی است که ما امضا کرده و به مجلس ارائه داده‌ایم.

وی ادامه داد: این طرح، طرح جامعی است و معمولاً افراد سرشناس، نخبه و کارآمد استان به صحنه می‌آیند و اینگونه نیست که در منطقه‌ای از هر فامیل یک نفر کاندید شود.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با اشاره به اینکه استانی شدن انتخابات، اختلافات قومی را به حداقل می‌رساند، خاطرنشان کرد: در این خصوص هرکس ثبت‌نام می‌کند باید 20 درصد آرا را از منطقه خود و مابقی را از سطح استان کسب کند.

این مسئول، کم هزینه بودن انتخابات استانی برای دولت را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد و بیان داشت: وقتی سه نماینده با هم باشند در مرکز استان یک دفتر در کنار مدیران کل و استاندار دایر کرده و به خواسته‌های مردم رسیدگی می‌کنند و اینگونه تمام استان را باهم می‌بینند.

برچیده شدن اختلافات و شایعات رفتن به مراسم‌های فاتحه‌خوانی جهت کسب آرا از دیگر مزایای طرح استانی شدن انتخابات بود که نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به آن اشاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: