« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای یادآوری و بیان خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام اسلامی به مردم است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در جمع فرماندهان و بسیجیان گردان 490 حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لنده؛ گفت: 22 بهمن بزرگترین پیروزی ملی که مایه افتخار ملت سربلند ایران اسلامی است که امام خمینی ( ره) بانفوذبرقلبها این حماسه جاوید بزرگ راخلق کرد.
حجت الاسلام الهی نیا گفت: به دلیل حرکت تاریخی امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش ارزنده ایشان است که امروز انقلاب اسلامی در جهان اسلام به عنوان ˈانقلاب امام‌‌ خمینیˈ شناخته شده است.

                                                                                    وی افزود: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه حفظ ایمان به خدا و اتحاد و همدلی مردم و امادگی نیروهای مسلح و هوشیاری بسیجیان افتخار افرین در دفاع از ارزشهای والای انقلاب و راه شهیدان و امام شهیدان میسر است.

ایشان ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور ملت  در راهپيمايي ۲۲ بهمن يک بار ديگر اقتدار و قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي جهاني به نمايش گذاشته شود و پيوند دائمی خود را با ولايت و مقام معظم رهبري مستحکم تر از پيش به معرض نمایش بگذاریم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: