« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
سر انجام بعد از کش و قوسهای فراوان و این بار البته این رئیس فوتبال شهرستان لنده بود که خود  از سمتش استعفا داد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
بر اساس این گزارش سعید ذاکری پور که پیش از این عزل وی با درخواست رئیس اداره ورزش و جوانان و مخالفت سر سخت سید پرویز موسوی مورد پذیرش قرار نگرفته بود این بار خود نیز دست به قلم شد و  استعفای خود را به هیات استان کتبا  اعلام نموده و حال باید دید واکنش رئیس هیات  فوتبال استان به این استعفا چه خواهد بود و با تقاضای ایشان موافق می شود یا اینکه راهکاری جدیدی اندیشیده خواهد شد.
متن استعفای سعید ذاکری پور بدین شرح است:

جناب آقای مهندس پرویز موسوی                                                                     24/1/1394
ریاست محترم هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم؛

  بااحترام؛ لازم می دانم مراتب سپاس و تشکر خود را از حسن اعتمادی که به اینجانب داشته اید، اعلام نمایم. در طول 37 سالی که از عمر این بنده حقیر میگذرد، همیشه سعی و تلاش نموده ام که به عنوان یک خدمتگزار صادق در خدمت مردم عزیزمان باشم و در بیش از 25 سال حضور در عرصه های ورزشی خصوصاً ورزش فوتبال ، این مسئله را به اثبات رسانده ام. اکنون با شرایط حاکم بر فضای کاری، ادامه فعالیت برایم میسر نیست و علیرغم همه علاقه ای که به ادامه کار با شما دارم برایم سخت و ناگوار است که عدم همکاری و همراهی خود را به برادری اعلام نمایم که همه اعتبار و آبرویش را در طبق اخلاص گذاشته و تمام قد از این حقیر ناچیز حمایت نموده است.

استدعا دارم با توجه به مشکلات کاری که روح و روانم را مدتهاست درگیر نموده و ممکن است خللی بر وظایف محوله وارد آورد، با استعفای اینجانب موافقت نمائید.

رجا واثق دارد خدمات شایسته جنابعالی در طول دوره مسئولیت هیئت فوتبال برگ زرینی از افتخارات فوتبال و ورزش استان را به یادگار گذاشته که بر کسی پوشیده نیست. مردم عزیز، به عنوان قاضی، خدمتگزاران خود را فراموش نخواهند کرد.توفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه حضرتش مسئلت دارم. ضمناً از زحمات و حمایت های بی شائبه جناب آقای دکتر قاضی فر که بسان برادری مهربان از اینجانب تا آخرین حد ممکن حمایت نموده اند صمیمانه تقدیر وتشکر مینمایم .

در پایان از تمام زحمتکشان هیئت فوتبال استان در گذشته وحال از استاد افشاریان عزیز گرفته تا آقایان کبیری، گودرزی و... و روسای هیئت فوتبال سایر شهرستانها خصوصاً آقایان فاطمی و دانشور صمیمانه تقدیر وتشکر می نمایم.
با تشکر و دعای خیر
سعید ذاکری پور

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
0
رئیس ورزش و جوانان شهر لنده این بار هم مثل تصمیمات قبلیشون از دل جوانان شهر یکی را معرفی کردند (یوسفی) بنابرین باید از طرف جوانان شهر هم از آقای ذاکری تشکر کنیم و هم اعتماد رئیس به جوانان را تبریک.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: