« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
زندگی علمی و شخصی دکتر مهراورنگ قائدی استاد برجسته رشته مهندسی شیمی دانشگاه یاسوج توسط شبکه پرس.تی.وی ساخته می‌شود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
 محمد علی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از ساخت مستند زندگی استاد و عضو هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه یاسوج گفت: زندگی علمی و شخصی دکتر مهراورنگ قائدی استاد برجسته رشته مهندسی شیمی دانشگاه یاسوج توسط شبکه پرس.تی.وی ساخته می‌شود.

وی افزود: این مستند زندگی ده نفر از اساتید دانشگاه‌های ایران که مقالات آنها در سایت تامسون رویترز و مجلات ISI بیشترین ارجاعات را داشته به تصویر می‌کشد.

علوی‌تبار عنوان کرد: دکتر قائدی جزء 10 نفر از این اساتید است که زندگی شخصی و علمی وی در قالب مستند 25 دقیقه‌ای آماده می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه از این 10 نفر استاد دانشگاه 5 نفر در تهران و 5 نفر در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، تصریح کرد: شبکه پرس.تی.وی در قالب برنامه «من اهل ایران هستم» زندگی این نخبگان علمی را تهیه می‌کند.

علوی‌تبار اظهار داشت: این مستندها هر هفته به زندگی یکی از این اساتید می‌پردازد و این برنامه به جز شبکه پرس.تی.وی از شبکه مستند نیز پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دکتر قائدی استاد رشته مهندسی شیمی دانشگاه یاسوج است که مقالات فراوانی در زمینه نانو به رشته تحریر درآورده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: