« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
در میان آزادگان سرافراز ایران اسلامی ، شهرستان لنده نیز دارای آزادگان سرافرازی می باشد که سالها در زندان های رژیم بعث عراق بوده و با آغاز بازگشت پرستوهای عاشق به ایران اسلامی بازگشتند و سند افتخاری در تاریخ پرافتخار این شهرستان حماسه پرور شدند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

صبح امروز به مناسبت سالروز ورود آزداگان ،اصحاب رسانه شهرستان لنده به اتفاق امام جمعه موقت علاوه بر دیدار با فرماندار ازاده این شهرستان به دیدار هجیر ابسواران از دیگر آزادگان سرافراز ایران اسلامی رفتند.

در این دیدار بعد از سخنان کوتاه حجت الاسلام الهی نیا امام جمعه موقت لنده و همچنین مدیر سایت تحلیلی خبری آوای دنا ،هجیر آبسواران به ذکر خاطره  ای از زمان اسارت رزمندگان و بازماندگان پد خندق پرداخت.                                                                                          آبسواران گفت: در تاریخ 4 تیرماه 67 در عملیات پد خندق گروهانی از پاسداران به نام گروهان قاسم بن الحسن به فرماندهی سردار رشید سپاه اسلام شهید جان‌محمد کریمی در گردان یا رسول(ص) ساماندهی شد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: مأموریت گردان به گونه‌ای برای رزمندگان تشریح شده بود که همه می‌دانستند عاقبت این عملیات یا شهادت است یا اسارت ولی با اشتیاق همه پذیرفتند و عازم میدان رزم شدند.

وی افزود: سخت‌ترین آتش در طول دوران دفاع مقدس مربوط به عملیات پد خندق بود که رزمندگان ایران اسلامی بیش از 48 ساعت زیر گلوله‌های توپ و تانک استقامت کردند.

هجیر آبسواران گفت: ما با آگاهی تمام از وضعیت عملیات شرایط حضور را پذیرفتیم و خود را طعمه قرار دادیم تا توطئه دشمن را خنثی کنیم.

این رزمنده و آزاده سرافراز لنده‌ای ادامه داد: وقتی سلاح و مهمات ما به پایان رسید همه بسیجیان از اسارات اکراه داشتند تا اینکه جانشین گروهان آقای رایگان چند دقیقه‌ای برای ما صحبت کرد و بعد از آن آقای کریمی چفیه را بالا برد و ما به اسارت دشمن درآمدیم.

گفتنی است در لحظه ورود به منزل این آزاده و جانباز سرافراز دفاع مقدس ،حاج فتاح بدري ، مدیر سایت تحلیلی خبری« آوای دنا » اقدام به بوسیدن  دست اين آزاده سرافراز به نمايندگي از همه آزادگان و از طرف همه خبرنگاران و جامعه رسانه ای کشور نمود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
این خبر در شهید نیوز منتشر شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: