« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
انجمن  خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان لنده صبح امروز با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

اسماعیل زارعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده در ابتدای این جلسه ضمن معرفی هیات رئیسه انجمن خبرنگاران  از خبرنگاران به عنوان سربازان فداکار میدان فرهنگ و روشنگران جامعه و انتقال دهندگان حقیقت به مردم یاد کرد و گفت که آنان باید با قلم خود، ضعف ها و قوت ها را به درستی منعکس کنند.

در ادامه فتاح بدری رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده از خبرنگاران و  اصحاب رسانه به عنوان چشم بینای جامعه نام برد و گفت که خبرنگاران باید با قلم خود افراد را به سمت بیداری هدایت کند.

ایشان با اشاره به نیاز اطلاع داشتن و آگاهی مردم  از محیط اطراف خود و جامعه گفت: در جنگ صفین لشکر امام علی (ع) به علت عدم آگاهی لشکریان از اوضاع و شرایط مکانی آن موقع شکست خورد.

حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه لنده نیز وظیفه اصلی خبرنگاران را حفاظت و صیانت از ارزش های اسلامی و دینی برشمرد و یادآور شد: خبرنگاران باید اهداف مختلف این انقلاب را با درست و اصولی به مردم جامعه منتقل کنند و در جهت رشد و تعالی جامعه کمک کار مسوولان باشند.

وی ادامه داد: خبرنگاران مسوولیتی بزرگ در اجتماع بر عهده دارند و باید با انتقادهای سازنده خود کمک کار مسوولان و مدیران در برنامه های اجرایی و مشاوران امینی برای جامعه باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: