« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۴
هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت روح الله و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری است

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.«امام خمینی(ره)»
 هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت روح الله و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری است  که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم  او که در خاکی افلاکی به گستره تاریخ انسان در برابر تمامت استکبار قد علم کرد و پرچم خونین فتح را بر گلدسته های غریب مسجد لاله ها بر افراشت و او که ما را گفت :بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.

“بسیجی” از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغتنامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود. “بسیجی” فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است و یکی از برکات الهی نظام همانا تشکیل بسیج مستضعفان است؛ امام خمینی (ره) در آغاز شکل‌گیری بسیج فرمودند "امیدواریم بسیج روزی الگوی تمام مستضعفین جهان و ملت‌های جهان شود.

انجمن خبرنگاران شهرستان لنده ،هفته بسیج مستضعفان را به ملت ایران و بسیجیان پاک و بی‌ادعا تبریک گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی، عزت و سر افرازی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرمانده معظم كل قوا از خداوند سبحان مسئلت دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: