« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
امام جمعه شهر یاسوج گفت:همیشه فتنه های بزرگ از کوچک ها شروع می شود و بعد تبدیل به یک فتنه بزرگ می شود باید از این کوچک ها بترسیم

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی  در نشست ستاد بزرگداشت 9 دی کهگیلویه و بویراحمد افزود:حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در روز 9 دی موجب خنثی شدن برنامه‌ها و نقشه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار کرد:  فتنه را نباد چوب زد و زیرو رو کرد چرا که بدتر خواهد شد باید جلوی آن را گرفت و با آن مقابله کرد.

ایشان همچنین گفت:در 9 دی ماه سال 88 مردم با حضور خود با فتنه بزرگی مقابله و از آن جلوگیری کردند و هیچگاه نباید از دشمنان اسلام غفلت کنیم باید بیدار باشیم که فریب نخوریم همچنین نباید همه چیز را به گردن رهبری بیندازیم.

وی با شاره به اینکه مردم ستون انقلاب اسلامی ایران هستند، بیان کرد: اگر مردم نبودند نه می توانسیتیم در هشت سال دفاع مقدی پیروز شویم، نه در انرژی هسته ای سهمی داشته باشیم و نه می توانستیم انقلاب کنیم.

ایشان همچنین با اشاره به پیاده روی اربعین گفت:حرکت 29 میلیونی کشورهای اسلامی به طرف کربلا با پای پیاده روسفیدی برای عراق دارد و روسیاهی آن متوجه آل سعود است که نتوانست امنیت دو میلیون نفر را ایجاد کند در حالی که در هر ساعت تنها دو میلیون وارد عراق می شوند و هیچ گونه مشکلی نیز رخ نمی دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: