« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 88 همه کشورهای استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران موضع گرفته بودند که مردم با آگاهی و بصیرت همه نقشه های آنان خنثی کردند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ،حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در ستاد بزرگداشت 9 دی ، با انتقاد از عدم حضور استاندار در این ستاد، بیان کرد: 9 دی روز بزرگی است و مورد تایید جانشین امام عصر است بنابراین نباید دست کم گرفته شود و به آن بی توجهی شود.

وی افزود:بی حرمتی به 9 دی بی حرمتی به ولایت فقیه است و باید همچنان این روز گرامی داشته شود.

ایشان از مسولان مربوطه خواست تا برای سخنرانی در 9 دی از افرادی دعوت شود که با پیامدهای 9 دی به خوبی آشنا باشند همچنین از سخنرانان خارج استان نیز استفاده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 9 دی دفاع از دژ انقلاب اسلامی ایران بود افزود: در سال 88 همه کشورهای استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران موضع گرفته بودند که مردم با آگاهی و بصیرت همه نقش های آنان خنثی کردند.

وی با شاره به اینکه 9 دی سال 88 حماسه مردمی بود، عنوان کرد: سالهای گذشته برخی نسبت به برگزاری برنامه های 9 دی رغیب نشان نمی دادند این افراد باید موضع خودشان را مشخص کنند و کسانی که به اصول انقلاب اعتقاد دارند نباید نسبت به این روز بی توجه باشند.

ایشان خاطر نشان کرد :در رابطه با برگزاری برنامه های 9 دی در استان باید تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده ای انجام شود و سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با این روز و فتنه 88 برای آگاهی دادن به مردم بیان شود.

حجت الاسلام حسینی صدر تصریح کرد، روحانیون باید قبل از هرکسی احساس مسئولیت کنند و از اصل ولایت فقیه دفاع کنند.

ایشان در ادامه گفت:چرا باید در دانشگاه ها از عوامل فتنه 88 حمایت و دفاع شود سران فتنه 88حقشان اعدام بود اما بخشیده شدند و کسانی که از این افرادا حمایت می کنند جرمشان کمتر از آنها نیست.

وی بیان بیان کرد:حضور فتنه گران در دانشگاه ها خود کمتر از فتنه گری نیست و جایی که نظام در خطر است همه ما باد دفاع کنیم همچنین دفاع از نظام واجب تر از نماز خواندن است.

ایشان با بیان این سوال که :چرا کسانی که مسولیت قانونی دارند از حضور فتنه گران حمایت می کنند افزود:9 دی فرصتی مغتنم  برای احیای روحیه استکبار ستیزی، دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایران و دفاع از رهبر معظم انقلاب است که در سال 88 مظلوم واقع شد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، بیان کرد: همه باید برای ایجاد امنیت و برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان تلاش کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: