« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
فرمانده انتظامي استان از دستگيري باند 16 نفره صدور مدرک تحصيلي و معافيت غيرقانوني سربازي در شهر "ياسوج " خبر داد

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

سردار "غلامعباس غلامزاده" گفت: به دنبال اطلاع از صدور معافيت هاي پزشکي و کفالت سربازي و مدرک تحصيلي ديپلم بصورت غير قانوني، دستگيري مجرم يا مجرمان در دستور کار پليس مبارزه با جعل و کلاهبرداري آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با شناسايي و تحقيقات لازم از سوي پليس آگاهي استان، يکي از متهمان اصلي شناسايي شد که با تعقيب و مراقبت وي در حالي که اين باند در حال مبادله اسناد و انجام فعاليت هاي مجرمانه خود بود، چهار نفر ديگر از اعضاي اين باند نيز شناسايي و دستگير شدند.

غلامزاده عنوان کرد: با تحقيقات به عمل آمده از يکي از متهمان مشخص شد اين باند در دو زمينه صدور مدرک تحصيلي ديپلم و معافيت هاي پزشکي و کفالت غيرقانوني فعاليت مي کند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه 11 عضو ديگر اين باند نيز شناسايي و دستگير شدند، تصريح کرد: يکي از اعضاي اين باند با شناسايي و معرفي افراد متقاضي از استان کهگيلويه و بويراحمد و استان هاي همجوار، نقش واسط را در اين زمينه ايفا مي کرده است.

"غلامزاده" تعداد مدارک ديپلم و معافيت هاي کفالت و پزشکي صادره از سوي اين باند را به ترتيب 70 و 110 پرونده عنوان کرد و اظهار داشت: اين باند تبهکار براي صدور هر مدرک ديپلم مبلغ 14 ميليون ريال و براي صدور کارت معافيت مبلغ 60 ميليون ريال از افراد متقاضي اخذ مي کرده است.

فرمانده انتظامي کهگيلويه وبويراحمد در پايان با اشاره به اينکه تعدادي از اعضاي اين باند در برخي از ادارات و مدارس ياسوج از جايگاه شغلي خود سوءاستفاده کرده و اقدام به صدور اين مدارک بصورت غير قانوني مي کردند، گفت: تمام اعضاي اين باند 16 نفره دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: