« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
آوای رودکوف:مهر علی جوخی پور معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از سمت خود کنار رفت

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

طی حکمی از سوی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ،  غلامعلی مویدی به عنوان معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی منصوب شد.

رئیس آموزش وپرورش شهرستان بهمئی  در مراسم تودیع و معارفه معاونت توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش ، از تلاش های حاج مهرعلی جوخ پور معاونت پیشین تقدیر کرد و با بیان اینکه ، معاونت  پیشین  آموزش و پرورش بهمئی  تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه بزرگ فرهنگیان انجام داد گفت : از ایشان به پاس تمامی همراهی ها،تلاش ها و زحماتشان تقدیر و تشکر می شود.

« مسیح دموری نژاد » در ادامه ،خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را افتخاری بزرگ برای همه ذکر کرد و با اشاره به اینکه ، پایبندی به قوانین و مقررات، نظم، بردباری، صبوری، متانت و بزرگواری از صفات بارز معاونت سابق پشتیبانی این شهرستان بود افزود : در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اسلام بنا نهاده شده است مسوولیت‌ ها تکلیفی است که به ما سپرده می‌شود و در واقع میدان امتحانی سخت و موجب افتخاری بزرگ است.

«  مهر علی جوخ پور » معاونت پیشین ،  از همکاری و همراهی مدیریت، معاونین،مجموعه اداری و تمامی فرهنگیان شهرستان با خود در طول دوران مسئولیت قدردانی نمود و از همگان طلب حلالیت نمود.

 « آقای غلامعلی مویدی » معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی با اشاره به اینکه نگاه به تصدی مسئولیت ها در فرهنگ اسلامی و انقلابی به عنوان وسیله ای برای تامین رضای الهی و خدمت به خلق خداوند است، گفت: این نگاه باعث می شود تحت هیچ شرایطی خستگی دردل خدمتگذاران راه نیابد.

 

خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
جهرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
"معاونت پیشین آموزش و پرورش بهمئی تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه بزرگ فرهنگیان انجام داد"
.
.
.
پس چکارش داشتید عوضش کردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: