« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵
رئیس دانشگاه پیام نور لنده گفت: این دانشگاه به دلیل مشکلات هیئت موسس تنها دو نیروی رسمی دارد که با توجه به حجم کار به کارمندان بیشتری نیاز است. به دلیل مشکلات هیئت موسس؛ دانشگاه پیام‌نور لنده تنها دو کارمند دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور لنده گفت: این دانشگاه به دلیل مشکلات هیئت موسس تنها دو نیروی رسمی دارد که با توجه به حجم کار به کارمندان بیشتری نیاز است.

خبرگزاری فارس: دانشگاه پیام‌نور لنده تنها دو کارمند داردبه گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی‌بخش عسکری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اساتید این دانشگاه به مناسبت بازگشایی مراکز آموزش عالی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور لنده در سال 88 به همت هیئت مؤسس با دو رشته تحصیلی مشاوره و مدیریت بازرگانی راه‌اندازی شده است.
وی افزود: آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر، شهرداری، بخشدار، خیرین و امام جمعه اعضاء اصلی هیئت مؤسس هستند که به مدت سه سال اداره امور دانشگاه را بر عهده دارند.
رئیس دانشگاه پیام نور لنده افزود: در سال نخست آغاز به کار، دانشگاه پیام نور لنده تنها 75 دانشجو داشت اما اکنون با گذشت نزدیک به سه سال بیش از 350 دانشجو در سه رشته مشاوره، مدیریت بازرگانی و کامپیوتر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
عسکری بار علمی این دانشگاه را خوب و دارای جایگاه ارزیابی کرد و گفت: به دلیل کتاب محور بودن و تلاش و مطالعه وافر دانشجویان، کسب آگاهی در دانشگاه دارای سطح قابل توجهی است.
وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور از آغاز به کار تاکنون با حمایت جدی آموزش و پرورش توانسته فضای آموزشی یکی از مدارس را برای برگزاری کلاس‌های خود در اختیار داشته باشد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده با اعلام اینکه ساختمان دانشگاه پیام نور در حال احداث است، افزود: سال گذشته با حضور معاون عمرانی دانشگاه پیام نور کشور، کلنگ ساختمان دانشگاه به زمین زده شد و هم اکنون نیز فنداسیون آن بسته شده و در حال پیگیری است.
عسکری از افتتاح دانشگاه پیام نور لنده در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: این دانشگاه دارای دو پرسنل رسمی است که با توجه به برخی مشکلات هیئت مؤسس تاکنون نتوانسته کارمندان بیشتری را به‌کار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عکس روز