« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
آوای رودکوف-سخنگوي جبهه اعتدال و عقلانيت در خراسان رضوی گفت:  ليست كانديداهاي مور حمايت خود در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را بر اساس اولويت‌ها و بايسته‌هاي لازم مشخص نموده است

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،غلامرضا قلندريان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار کرد : كميته انتخابات جبهه اعتدال و عقلانيت از چند ماه قبل طي جلسات متعدد با حضور كارشناسان،‌ منشور و شاخص‌هاي مورد نظر را تبيين نموده و مصاحبه‌هايي را برخي از نامزدها آغاز كرده است.

وي اعتقاد راسخ به نظام و ولايت فقيه،‌ اعتدال‌گرايي در قول و فعل،‌ مقبوليت و ساده زيستي، تدين و تقوي،‌ كرامت و سلوك نفس،‌ نظم و انضباط اداري،‌ كارآمدي و تخصص،‌ تجربه موفق كاري،‌ توانايي در ارائه طرح‌هاي توسعه محلي و ملي،‌ آشنايي كامل با مشكلات اداري و توان نظارت بر حسن اجراي قانون‌، نگاه كارشناسانه نسبت به  مسائل اقتصادي خرد و كلان،‌ شجاعت و قدرت مقابله با مفاسد اقتصادي،‌ شناخت كافي از مسائل فرهنگي،‌ اقتصادي،‌ سياسي و اجتماعي و .... از جمله شاخص‌هاي مورد تاكيد جبهه اعتدال و عقلانيت برای انتخاب کاندیداها برشمرد.

قلندريان ضمن تاكيد بر همگرايي و وحدت همه فعالان در جريان اعتدال به منظور برگزاري انتخابات با شكوه و با حضور حداكثري و تكليف مدارانه آحاد مردم تصریح کرد:  ليست نهايي نامزدهاي مد نظر جبهه اعتدال و عقلانيت پس از اتمام عمليات مصاحبه با كانديداهاي محترم باقيمانده در مشهد و شهرستان‌ها در آينده نزديك اعلام و رسانه‌اي خواهد شد.

سخنگوي جبهه اعتدال و عقلانيت در خراسان رضوی در پايان گفت: تلاش خواهيم كرد ضمن پرهيز از سهم‌خواهي و افتراق، نامزدهايي كه منطبق با معيارهاي فوق هستند و از نظر كاركرد،‌ تعهد و تخصص داراي عقبه تئوريك و اجرايي نيز هستند به مجلس راه يابند تا بتوانند منشا اثر باشند.


روابط عمومی جبهه اعتدال و عقلانیت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: