« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
آوای رودکوف- نویسنده کتاب پایی که جا ماند گفت: شهدا با منش تکلیف‌گرایی و تفکر شهادت‌طلبی دشمن را به خاک ذلت نشاندند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: ناصر حسینی پور در مراسم  یادواره 417 شهید شهرستان کهگیلویه برگزاری چنین یادواره هایی را پیدا کردن انسان و مرور ایام جنگ عنوان کرد و افزود: باید ببینیم در ولایتمداری چقدر پایبند هستیم، آیا در این مسیر راه درست را انتخاب کرده ایم.

نویسنده کتاب پایی که جا ماند اظهار کرد: هنوز بعد از سالیان سال استخوان بچه های ما زیر خروارهای خاک به کشور باز می‌گردند که بیشتر از هر چیزی نظام سلطه را تهدید می کنند چرا که این استخوان ها قدرت نظام ما و اهرم بازدارندگی است.

وی دشمنی نظام سلطه با ایران اسلامی را مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: این فرهنگ کمر دشمن را شکسته و آنها  از تحلیل آن عاجز مانده اند.

عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ادامه با بیان اینکه :کجا می شود تحلیل کرد مادر شهیدی را که حیات خانه اش را حسینیه کرده و ناله یا حسین سر می زند، افزود:حضرت اما خمینی(ره) فرزندان این انقلاب را  چنان با بصیرت تربیت کرد که غرب از تحلیل و تفسیر آن عاجز مانده است.

وی اظهار کرد: نظام سلطه دنبال پس زدن شیعه های با بصیرت هستند، آنها دنبال شیعه انگلیسی همراه با دوست داشتن امام حسین(ع) اما بدون بصیرت هستند.

حسینی پور عنوان کرد: اصل و اساس دشمن و نظام سلطه نارضایتی جلوه دادن مادران شهداست که چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود چرا که مادران این سرزمین با تمام عشق همه هستی خود را فدای این نظام و انقلاب کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: مدل جنگ شهید حسین فهمیده مدلی بود که دشمنان این ملت را خوار و ذلیل کرد.

حسینی پور نظام سلطه را دشمنان امام حسین(ع) و دنباله رو گسترش شیعه انگلیسی دانست و تصریح کرد: غرب به هیچ وجه نمی تواند روحیه شهادت طلبی را تحلیل کند چرا که این بچه های ولایتمدار بودند که هیچ وقت بر سر دوراهی نماندند و دشمن دل دیدن این تفکرات و منش شهدا را هرگز نخواهد داشت.

حسینی پور اظهار کرد: شهدای ما با منش تکلیف گرایی و بر اساس تفکر شهادت طلبی به مدیریت عقلی خود دشمن را به خاک ذلت نشاندند که این به معنای عین ماندگاری در تاریخ خواهد ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: