« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
آوای رودکوف:رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داور هم استانی خود در دیدار نفت و راه‌آهن تهران خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید پرویز موسوی با اشاره به درخشش داوران هم استانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته و در این دوره از لیگ برتر فوتبال نمایندگانی شایسته از جامعه داوری داشته‌ایم.
 
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مانند سال‌های گذشته داوران هم استانی در رده‌های مختلف فوتبال کشور و همچنین فوتسال خوش درخشیده‌اند.
 
موسوی با بیان اینکه در این فصل لیگ برتر فوتبال نمایندگانی از جامعه داوری فوتبال استان در لیگ برتر داشته‌ایم افزود: محمد راهی و روح‌الله شریفی به عنوان داور و همچنین خداداد افشاریان پیشکسوت داوری استان به عنوان ناظر در چندین دیدار لیگ برتر حضور داشته‌اند.
 
وی با تأکید بر اینکه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور که روز یک‌شنبه در تهران برگزار می‌شود و روح‌الله شریفی یکی از داوران این میدان خواهد بود، افزود: این دیدار در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران و از ساعت 17:35 دقیقه برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: