« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
آوای رودکوف:فرمانده انتظامي استان از کشف يک هزار و 322 دستگاه انواع گوشي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 123 ميليون ريال از يک خودروي سمند در گچساران خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف "غلامعباس غلامزاده"، گفت: در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پليس آگاهي شهرستان گچساران در محور گناوه-گچساران تور ايست و بازرسي داير کردند.

وي افزود: مأموران حين کنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودروي سمند مشكوك شدند و دستور توقف به راننده آن دادند.

غلامزاده بيان داشت: راننده خودرو به دستور و تذکر مأموران توجهي نکرد و با سرعت از محل گريخت که در تعقيب مأموران خودروي سمند متوقف ولي راننده آن با استفاده از تاريکي هوا و سخت گذر بودن منطقه متواري شد.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه تحقيقات پليس براي دستگيري راننده فراري آغاز شده، گفت: مأموران در بازرسي از اين خودرود يک هزار و 322 دستگاه انواع گوشي فاقد اسناد مثبت گمرکي کشف کردند.

غلامزاده در پايان با بيان اينکه به گفته کارشناسان ارزش اين محموله قاچاق يک ميليارد و 123 ميليون ريال اعلام شده خاطر نشان کرد: از مردم درخواست مي شود هرگونه فعاليت قاچاقچيان كالا را براي اقدام سريع و ضربتي پليس از طريق تلفن 110 به پليس گزارش كنند.

 

منبع/ پایگاه خبری پلیس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: